کد خبر: ۳۶۸۰۵۳
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
0
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی تاکید کرد بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روز‌های آینده ادامه دارد.
بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است
خاندوزی در این توئیت نوشت: امروز را با اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی آغاز کردیم و با نخستین تامین مالی زنجیره تولید توسط بانک‌های ملی، مسکن، صنعت و معدن و… ادامه دادیم.

وزیر امور اقتصادی و دارائی افزود: به لطف الهی بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روز‌های آینده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، امروز تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای تولید با هدف هدایت منابع مالی به بخش تولید بین وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و هفت بانک عامل ملی، پارسیان، صنعت و معدن، تجارت، صادرات، ملت و مسکن و ۲ وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت امضا شد.

قرار است این طرح به صورت آزمایشی انجام شود و سال آینده بانک‌های دیگر نیز به این طرح اضافه می‌شوند.

در این مراسم «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر رهبر معظم انقلاب، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد، «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «علی صالح آبادی» رییس کل بانک مرکزی حضور داشتند.

سهولت دسترسی به منابع، هدایت نقدینگی و کاهش انحراف از منابع از دستاورد‌های این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: