کد خبر: ۳۶۸۲۶۵
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
0
بیمه تعاون در روز‌های دهه مبارک فجر، میزبان مسابقات فوتسال صنعت بیمه خواهد بود.
بیمه تعاون، میزبان مسابقات فوتسال صنعت بیمه
نخستین نشست نمایندگان تربیت بدنی صنعت بیمه با حضور هادی عبداللهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی ج. ا. ایران برای هم اندیشی در سه محور ضرورت توسعه ورزش و شادابی در صنعت، تشکیل شورای توسعه ورزش صنعت بیمه و هماهنگی در زمینه نحوه برگزاری مسابقات ورزشی صنعت بیمه برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان تربیت بدنی شرکت‌ها در زمینه برگزاری ماهانه نشست‌های شورای توسعه ورزش صنعت بیمه به توافق رسیدند و مقرر شد مسابقات فوتسال صنعت بیمه ویژه ایام فجر در بخش آقایان به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شود.

شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون در نخستین دوره برگزاری این مسابقات که با نام شهید سلیمانی برگزار شده بود، در بین ۲۲ تیم شرکت کننده، قهرمانی را از آن خود کرده بود.

همچنین توجه این شرکت به ارائه خدمات به ورزشکاران سبب شده بود تا ادهم کرد زابلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و صمد محمدپرست، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان از این شرکت تقدیر کرده و خواستار گسترش خدمت رسانی‌های بیمه تعاون شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: