کد خبر: ۳۶۸۵۶۸
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
0
مدیرعامل شرکت تسلا در توییتی اعلام کرد که این سازنده خودرو‌های برقی قیمت نرم‌افزار پیشرفته خود موسوم به «خودران کامل» را در ایالات متحده در تاریخ ۱۷ ژانویه به ۱۲۰۰۰ دلار افزایش خواهد داد.
تورم آمریکا به قیمت نرم افزار رانندگی خودکار تسلا هم سرایت کرد
ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا روز جمعه در توییتی اعلام کرد که این سازنده خودرو‌های برقی قیمت نرم‌افزار پیشرفته خود موسوم به «خودران کامل» را در ایالات متحده در تاریخ ۱۷ ژانویه به ۱۲۰۰۰ دلار افزایش خواهد داد.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت این محصول کمتر از دو سال پس از زمانی رخ داد که تسلا برنامه خودران کامل (FSD) را از ۸۰۰۰ دلار به ۱۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش داد.

در توییت ماسک آمده است: قیمت FSD تسلا روز ۱۷ ژانویه به ۱۲ هزار دلار خواهد رسید. فقط در ایالات متحده.

وی همچنین اضافه کرد زمانی که برنامه خودران کامل به صورت گسترده منتشر شود، قیمت اشتراک ماهانه این برنامه افزایش خواهد یافت.

تسلا نسخه آزمایشی نرم افزار ارتقا یافته FSD خود را توسعه داده است. این سیستم دارای ویژگی‌های کمک راننده مانند تغییر خودکار مسیر و پیچیدن خودرو می‌باشد، اما این ویژگی‌ها خودرو را هنوز از راننده بی نیاز نمی‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: