کد خبر: ۳۶۸۵۷۵
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
0
طی چند روز گذشته شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه پی‌پل، یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی، به‌دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال باثبات خود است.
منتظر یک رمزارز پرسود باشیم؟
روز گذشته سخنگوی پی‌پل اعلام کرده بود که با توجه به گسترش تجارت و فعالیت‌های این شرکت در زمینه ارز‌های دیجیتال، پی‌پل تصمیم گرفته است استیبل کوین مخصوص به خودش را راه‌اندازی کند. پیش‌تر هم گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت به‌نام کِرو (Curv)، روی توسعه یک استیبل کوین کار می‌کند.

سخنگوی پی‌پل گفته است: به‌دنبال راه‌اندازی یک استیبل کوین هستیم. اگر توانستیم آن را راه‌اندازی کنیم و در این مسیر پیشرفت کردیم، از نزدیک با قانون‌گذاران همکاری خواهیم کرد.


استیبل کوین اختصاصی پی‌پل در راه است

استیو موزر (Steve Moser) توسعه‌دهنده مطرحی است که برای اولین بار این خبر را به‌صورت عمومی اعلام کرد. او در اپلیکیشن نسخه آیفون پی‌پل یک کد پنهان و عکسی کشف کرده بود که نشان می‌داد این شرکت در حال توسعه استیبل کوین اختصاصی خود است. این ارز دیجیتال باثبات ظاهراً پی‌پل کوین (PayPal Coin) نام دارد و پشتوانه مالی آن دلار آمریکاست.

پی‌پل اخیراً در صنعت ارز‌های دیجیتال به‌شدت فعال شده است. این شرکت تعداد ارز‌های دیجیتالی را که مشتریانش می‌توانند خریدوفروش کنند افزایش داده است، روی آموزش کاربران خود در زمینه ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و تلاش کرده است تا کاربرانش بتوانند ارز‌های دیجیتال خود را با امنیت بیشتری برداشت کنند و به سایر کیف پول‌ها انتقال دهند.

طبق گفته‌های سخنگوی پی‌پل، این تصاویر و کد‌های پنهان‌شده در جریان رویداد نرم‌افزاری‌ای لو رفته‌اند که اخیراً در این شرکت برگزار شده است. در چنین رویداد‌هایی مهندسان نرم‌افزار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در مدت زمانی کوتاه یک محصول جدید طراحی کنند و آن را توسعه دهند؛ محصولی که ممکن است هرگز به‌صورت عمومی عرضه نشود. گفتنی است که این رویداد در بخش بلاک چین و ارز‌های دیجیتال پی‌پل برگزار شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: