معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس خبر داد:
کد خبر: ۳۶۸۵۸۷
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
0
«محراب احمدیان» گفت: پورتال سازمانی «مس من» با هدف کاهش فرایند‌های اداری، سرعت بخشی به امور کارکنان و بازنشستگان و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران راه‌اندازی شده است.
«مس ِ من» در دسترس کارکنان و بازنشستگان صنعت مس
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با تأکید بر اهمیت سیستم‌های اطلاعاتی در مناسبات اداری و سازمانی و مدیریت مؤثر کسب و کار گفت: این سیستم‌ها مانند شریان‌های حیاتی هستند که پیکره سازمان را به مهم متصل می‌کنند و امکان تهیه گزارشات تحلیلی و داشبورد‌های مدیریتی را در لحظه، برای مدیران ارشد و میانی فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت مس در راستای تحقق‌بخشی به این مهم، راه‌اندازی پورتال مس را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: با توجه به نقش تأثیرگذار پرسنل در تکمیل فرایند‌های سازمانی و نقش قابل توجه آن‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در فرایند‌های سازمانی، این معاونت بر آن شد تا از مجموعه خدمات و سرویس‌هایی که شرکت مس به پرسنل تحت پوشش ارائه می‌دهد؛ این پورتال را تهیه تا قابلیت دسترسی آسان و لحظه به لحظه این خدمات را فراهم کند.

به گفته احمدیان در «مسِ من» طیف وسیعی از اطلاعات سازمانی و شغلی و احکام در آن قرار گرفته است و خدماتی همچون کمک هزینه‌ها، صدور دفترچه بیمه، امور پزشکی و سایر امور اداری پرسنل تنها از طریق ثبت‌نام در این پرتال انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این سیستم فقط ارائه کلیه خدمات پرسنلی از طریق ثبت و تأیید در این پرتال امکان‌پذیر است.

آدرس لینک:
http://My.nicico.com
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: