کد خبر: ۳۶۸۶۸۱
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
0
برخی می‌گویند چه بهتر که پرسپولیس از آسیا کنار رفت، چون برای فصل جدید شرایط مناسبی هم نداشت.
پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا؟
حالا که چند روزی از کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد، بهتر می‌توان در این باره قضاوت کرد و شاید به همین دلیل باشد که حالا برخی هواداران دو تیم نیز از این اتفاق ناراحت نیستند و آن را کلیدی برای حل مشکلات گذشته باشگاه می‌دانند.

پرسپولیس که در چهار سال گذشته دوبار تا فینال این رقابت‌ها پیش رفته غایب بزرگ این دوره است. با این حال هواداران این تیم می‌گویند تیم فعلی با توجه به اینکه عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته و مدت‌ها نیز با پنجره بسته روبرو بوده آنقدر با کیفیت نیست که توانایی مقابله با غول‌های آسیایی را داشته باشد و همین بهتر که از مسابقات بدین شکل کنار برود تا اتفاقاتی مثل بازی با الهلال در فصل گذشته رقم نخورد.

در سوی دیگر ماجرا هم منافع مالی است که حداقل برای هر پیروزی در این بازی‌ها نصیب نمایندگان ایران می‌شد اما با تحریم‌های بانکی این پاداش‌ها نیز دیگر به دست باشگاه نمی‌رسد.

به همین دلایل بسیاری حذف از آسیا را به فال نیک گرفتند تا شاید این ساختار معیوبی که که در این باشگاه وجود دارد اصلاح شده و تیمی‌واقعا حرفه ای به دوره‌های بعدی این رقابت‌ها برود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: