April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۸۷۶۰
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
0
سازمان بورس نسبت به پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در زمان روحانی واکنش نشان داد و گفت: این پاداش بر اساس رویه هر ساله این سازمان بوده است و در تمامی گزارش‌ها ذکر شده بود.
جزئیات پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیئت مدیره بورس
شرکت بورس اوراق بهادار تهران در پی حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، توضیحاتی ارائه داد.


ماجرای پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی چیست؟

شرکت بورس تهران اعلام کرد: در ابتدا این پاداش در دولت گذشته تصویب شده و مربوط به سال گذشته یعنی سال مالی ۱۳۹۹ است که در مجمع تیرماه به تصویب رسیده و در صورت‌های مالی شهریور ماه امسال تنها افشا شده است. رویه‌ای که هرساله بوده و در تمامی گزارش‌های ٦ ماهه سال‌های گذشته وجود داشته است.

این شرکت تاکید کرده که این پاداش در وجه اشخاص حقیقی نیست بلکه به شرکت‌های حقوقی عضو هیات مدیره اختصاص پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است براساس قانون تجارت، شرکت‌ها می‌توانند تا سه درصد از سود تقسیمی شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیات مدیره اختصاص دهند که این مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان پاداش کل سال گذشته، فقط هفت صدم درصد از سود شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۹۹ را شامل شده و در ضمن بین هفت عضو حقوقی هیات مدیره تقسیم می‌شود و به هر عضو حقوقی ۱۳۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: