کد خبر: ۳۶۸۷۸۶
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
0
وزیر نفت در نشست با عبدالعلی علی‌عسگری بر افزایش همکاری‌ها میان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صندوق بازنشستگی نفت به منظور اجرای پروژه‌های بزرگ صنعت نفت تأکید کرد.
تاکید اوجی بر افزایش همکاری هلدینگ خلیج فارس وصندوق بازنشستگی نفت
جواد اوجی امشب در نشستی با علی‌عسگری مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن آرزوی موفقیت برای او، افزود: پروژه‌های بزرگی در صنعت نفت وجود دارد که افزایش همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صندوق بازنشستگی صنعت نفت در اجرای این پروژه‌ها بسیار مثمرثمر خواهد بود.

او ادامه داد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بخش خصوصی باید بحث ساده‌زیستی را به طور جد مدنظر داشته باشد.

این نشست با حضور مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و عبدالحسین بیات رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

محمدمهدی رحمتی رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در حکمی عبدالعلی علی‌عسگری را به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب و از خدمات ارزشمند جعفر ربیعی در مدت تصدی مدیرعاملی این شرکت قدردانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: