کد خبر: ۳۶۸۷۹۴
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای خلق تجارب خوشایند برای مشتریان از یکی از محصولات خلاقانه شرکت که برای اولین بار در صنعت بانک و بیمه ارائه شده است، رونمایی کرد.
تولیدی///صندوق اجاره ای بیمه
صندوق امانات محلی مطمئن برای حفظ اسناد و اشیای گران قیمت و مجهز به سیستم¬های ایمنی ضد حریق و ضد سرقت است، که مشتریان می¬توانند برای نگهداری از اشیاء قیمتی و یا اوراق مهم خود، آن¬ را اجاره نمایند.

مشتری می تواند هرگونه اشیاء و اسنادی که مایل باشد، به استثناء اشیاء و اسناد غیر قانونی و غیر متعارف و هرآنچه نگهداری آن از نظر قوانین و مقررات غیر مجاز و یا جرم شناخته می‌شود، (شامل مواد اشتعال زا، فساد پذیر، اسلحه سرد و گرم، مهمات، مواد مخدر و نظایر آن) را در صندوق مربوط به خود نگهداری نماید.

صندوق‌های امانات از نوع دیجیتال و دراندازه‌های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ (ویژه) با کلید‌های مخصوص می‌باشند.

در همین رابطه شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای خلق تجارب خوشایند برای مشتریان، به تولید و معرفی محصولات نوین برای مشتریان بانک و بیمه می‌پردازد.

یکی از محصولات خلاقانه بیمه "ما" که برای اولین بار در صنعت بانک و بیمه ارائه شده است، طرح صندوق اجاره‌ای است.
 
صندوق اجاره‌ای بیمه "ما" و بانک ملت که به آن صندوق امانات نیز گفته می‌شود، یک مکان مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که در حال حاضر به صورت متمرکز به تمامی مشتریان قابل ارائه می‌باشد.

از جمله مزایای صندوق اجاره‌ای می‌توان به عدم اطلاع بانک و بیمه از محتویات صندوق، امنیت بالا و هزینه پایین آن نسبت به صندوق‌های شخصی، سیستم‌های ضد حریق پیشرفته و نگهبان مسلح تمام وقت و احراز هویت از طریق اثرانگشت، رمز و کارت هوشمند اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است دارندگان صندوق اجاره‌ای (صندوق امانات) با ذکر اموال و دارایی‌های خود نزد بانک می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شوند.
 
گفتنی است همزمان با افتتاح ساختمان شهید سلیمانی بیمه "ما" با حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیران ارشد بانک و بیمه از طرح صندوق اجاره‌ای بیمه "ما" و بانک ملت رونمایی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir مراجعه فرمایید. شایان ذکر است مشتریان مهان و ویژه بانک ملت از تخفیف ویژه برخوردار می‌باشند.

بیمه گزاران و فعالین صنعت بیمه و بانک شاهد طرح‌های جدیدتری از بیمه "ما "در آینده‌ای نزدیک خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: