کد خبر: ۳۶۸۸۲۴
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
0
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به درخواست معاون وزیر امور خارجه آمریکا برای خروج نیرو‌های روسی از نزدیکی مرز اوکراین تاکید کرد، مسکو حق دارد برای خودش تصمیم بگیرد که نیروهایش را در کدام نقطه در داخل روسیه مستقر کند و به انجام مانور‌های نظامی خود ادامه خواهد داد.
مسکو: حق استقرار نیرو در هر جای از خاک خود را داریم
سفارت روسیه در واشنگتن در توییتی تاکید کرد: ما منطق وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا را که می گوید روسیه باید نیروهایش را به پادگان‌ها بازگرداند یا اینکه به آمریکا بگوید چه مانورهایی را قرار است انجام دهد و اهداف آنها چیست را درک نمی‌کینم. این در حالی است که آمریکا هیچ تمایلی به صحبت با ما درباره سطح نیروهایش در اروپا ندارد. این انتخاب ماست که کجا و چه زمانی مانورهای نظامی را در قلمرو ملی‌مان انجام دهیم. ما به انجام این مانورها ادامه خواهیم داد چرا که این اقدام به منافع امنیتی روسیه مربوط می‌شود.

سفارت روسیه در آمریکا همچنین اظهارات مطرح شده دال بر اینکه مسکو احتمالا درباره روند مذاکراتش در ژنو دروغ می گوید را رد کرد و تاکید داشت که چنین رویکردی نشان دهنده زوال فرهنگ گفت‌وگو است.

سفارت روسیه در واشنگتن در پستی در فیس بوک نوشت: ما به بیانیه جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در جریان کنفرانس خبری ۱۰ ژانویه درباره آمادگی آمریکا برای پخش احتمالی اطلاعات غلط توسط روسیه در رابطه با روند مذاکرات آمریکا-روسیه در ژنو اشاره کردیم. ما قویا چنین اظهاراتی را رد می‌کنیم. بیانیه‌های رسمی روسیه کاملا مطابق با واقعیت هستند. از همان ابتدا کشور ما حداکثر شفاف‌سازی را در رابطه با این گفت‌وگوها نشان داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: