April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۸۹۷۵
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
0
سکه با از دست دادن دو حمایت طی روز‌های آتی می‌تواند حدود یک میلیون تومان از ارزش خود را از دست بدهد.
قیمت دلار، سکه را نجات می‌دهد؟
قیمت سکه امامی بار دیگر به نقطه تعیین کننده‌ای رسیده است که می‌تواند با از دست آن، وارد فاز نزولی تازه‌ای شود. دیروز فلز گران بهای داخلی به یکباره و به سرعت سطح ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از دست داد و تا محدوده ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پایین رفت.

تحلیل گران فنی بار‌ها اشاره کرده اند، در صورتی که فلز گران بهای داخلی محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را از دست بدهد، تا محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی افت خواهد کرد. از دست رفتن حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌تواند فلزگران بهای داخلی را تا محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نزولی کند. به این ترتیب می‌توان گفت که سکه با از دست دادن دو حمایت طی روز‌های آتی می‌تواند حدود یک میلیون تومان از ارزش خود را از دست بدهد.

در حالی که برخی فعالان احتمال افت بزرگ سکه را مطرح می‌کنند که این فلز گران بها در روز‌های اخیر یکبار توانست در محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد حمایت واقع شود. اگر قرار باشد که روال قبل تکرار شود، باید امروز فلز گران بهای داخلی در مسیر صعودی قرار بگیرد و به سوی سطح ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی گام بردارد.

برگشت دلار به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی عاملی است که می‌تواند سکه امامی را در فاز نزول بزرگ قرار دهد و در مقابل، بازگشت اسکناس آمریکایی به بالای مرز ۲۸ هزار تومانی، نزولی‌ها را از بازار فلز گران بهای داخلی خارج خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: