دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه:
کد خبر: ۳۶۹۰۰۳
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
0
رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و تعدادی از مدیران عامل صنعت بیمه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
هدفگذاری صنعت در رساندن ضریب نفوذ بیمه کشور از ۲.۶ به ۷ درصد
دکتر کریمی در رویداد فناوری و نوآوری صنعت بیمه که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران برگزار گردید، بر لزوم توجه صنعت بیمه و فناوری‌های نوین و تسهیل ورود اینشورتک‌ها به این صنعت تاکید کرد و از اقدامات صورت گرفته در این رویداد در راستای شناسایی نیاز‌های فناورانه صنعت بیمه توسط شرکت‌های دانش بنیان تقدیر و تشکر نمود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ضمن تاکید بر ضرورت توجه به شرکت‌های دانش بنیان و اهمیت استفاده از نوآوری در فرآیند‌های صنعت بیمه، از شرکت‌های فناور و دانش بنیان دعوت کرد تا با احصای نیاز‌های ۸۰ هزار فعال شبکه فروش صنعت بیمه، حلقه اتصال آن‌ها در ورود به عرصه فناوری و دیجیتال را فراهم کنند. همچنین آموزش و توانمندسازی شبکه فروش در این حوزه‌ها در جهت کاستن آسیب‌های تغییر و تحول نیز مورد تاکید ایشان بود.

از دیگر نکات مورد اشاره توسط ایشان، نیاز صنعت بیمه به تشکیل صندوق پژوهش و فناوری جهت سرمایه گذاری بر رفع نیاز‌های فناورانه این صنعت بود که در خصوص این موضوع نیز اقدامات اولیه‌ای صورت گرفته، اما می‌بایست توسط ذینفعان امر با جدیت پیگیری شود.

گفتنی است در پایان این رویداد تفاهم نامه‌های متعددی بین شرکت‌های بیمه و شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: