April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۰۶۹
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
0
سخنگوی نیرو‌های ارتش یمن از پاتک این نیرو‌ها علیه نظامیان و شبه نظامیان وابسته به امارات در جنوب یمن خبر داد و گفت که در این عملیات، محل تجمع متجاوزان، با چهار فروند موشک بالسیتک و یک پهپاد هدف قرار داده شد.
حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به عناصر وابسته به امارات
سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از شکست تلاش‌های شبه نظامیان و تروریست‌های وابسته به امارات برای پیشروی در استان‌های مأرب و شبوه خبر داد.

وی جمعه شب در حساب توییتری خود نوشت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مانع از حملات گسترده «نیرو‌های مزدور و داعش امارات در شهرستان‌های حریب و عین شده‌اند.»

به گفته وی، مقابله با حملات متجاوزان وابسته به امارات در حالی صورت گرفته که ائتلاف سعودی و اماراتی، ۲۴ نوبت مواضع نیرو‌های یمنی را در این مناطق بمباران کرده است.

سرتیپ سریع با بیان اینکه در این عملیات، متجاوزان متحمل خسارت سنگینی از جمله انهدام شش خودروی زرهی و زخمی شدن ۴۰ تن از جمله فرماندهان گردان‌های العمالقه شده‌اند، از عملیات مشترک یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن علیه متجاوزان خبر داد.

به گفته وی، چهار فروند موشک بالستک و یک فروند پهپاد تهاجمی در این عملیات محل تجمع متجاوزان را هدف قرار داده که به دلیل دقت اصابت، ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از اهالی یمن خواسته فرزندان و نزدیکانشان را از صفوف شبه نظامیان وابسته به امارات فرابخوانند؛ چرا که این درگیری‌ها صرفا به نفع آمریکا و «دنباله‌رو‌های این کشور در منطقه است».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: