May 2022 18 / چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کد خبر: ۳۶۹۱۲۲
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
0
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع روسا و معاونان شعب و دوایر ستادی استان خراسان رضوی، از برنامه های مدون بانک برای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک خبر داد.
دکتر سید سعید شمسی نژاد 3
به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر شمسی نژاد در سفر خود به مشهد مقدس، در نشستی با روسا و معاونان شعب و دایره‌های ستادی استان از عزم جدی بانک برای گسترش خدمات الکترونیک خبر داد و بر اهمیت این حوزه در ایجاد رفاه بیشتر برای مردم و کاهش شلوغی شعب تاکید کرد.

وی با اشاره به فضای محدود شعب و تعداد زیاد مشتریان بیان داشت: تنها راه حل این مشکل بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات بانکداری الکترونیک است تا مشتریان بتوانند امور مالی و بانکی خود را از راه دور انجام داده و به شعب مراجعه نکنند.

وی افزود: باید جذابیت را در بخش بانکداری الکترونیک افزایش داد تا مشتریان برای استفاده از این بستر ترغیب شوند. تخصیص امتیاز بیشتر در هنگام اخذ تسهیلات برای این دسته از افراد می‌تواند یکی از روش‌های ایجاد جذابیت باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: باید برای بسیاری از امورات مشتریان از جمله ارائه اسناد ضمانتی به بانک، راهکار‌هایی گنجانده شود تا زمینه را برای بهترین و بیشترین خدمت فراهم نماییم.

دکتر شمسی نژاد با اشاره به افزایش روز افزون مشتریان بانک و لزوم ارائه خدمات مناسب به آن‌ها عنوان کرد: گسترش بخش انفورماتیک بانک با جذب نیرو‌های متخصص در این زمینه در دستور کار قرار دارد و امید داریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقاتی بسیار خوب در بخش خدمات الکترونیک بانک باشیم.

ماموریت این بانک، حمایت از افراد کم برخوردار جامعه است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سخنان خود با ترسیم نقشه راه بانک قرض الحسنه مهر ایران، ماموریت بانک را پوشش نیاز افراد ضعیف جامعه و حمایت از آن‌ها دانست.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد از افراد جامعه را قشر ضعیف تشکیل می‌دهد، گفت: بخشی از افراد جامعه در فقر مطلق هستند و قادر به هیچگونه سپرده گذاری در بانک نیستند که ما تلاش کرده ایم تا نیاز این گروه از افراد را از طریق تسهیلات تکلیفی پوشش دهیم.

وی با اشاره به مشکلات این قشر بیان داشت: همکاران ما باید با درک شرایط سخت این افراد در مواجهه با آن‌ها با متانت و صبوری رفتار کنند و از هیچ تلاشی برای کمک به آن‌ها دریغ نورزند.

شمسی نژاد تلاش و همت همکاران را در ارائه خدمت به مشتریان قابل ستایش دانست و گفت: برکات قرض الحسنه به یمن زحمات همکاران و نیت خدایی آن‌ها روز به روز بیشتر شده و این موضوع موجب ایجاد توقع در میان مردم و مسئولین شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با استفاده از این اعتماد و اعتقادی که به قرض الحسنه به وجود آمده است در جهت افزایش مبلغ تسهیلات و تحکیم جایگاه بانک استفاده نمائیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران لازمه ادامه روند مثبت بانک را، در جذب منابع جدید دانست و عنوان کرد: جذب منابع باید در تمامی سطوح بانک اتفاق افتد و می‌بایست مدیران ارشد و کارکنان هر کدام نقش خودشان را در این موضوع ایفا نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نیازمندیها