April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
عملکرد بازار سرمایه در ۲۶ دی ۱۴۰۰؛
کد خبر: ۳۶۹۱۷۹
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
0
امروز یکشنبه (۲۶ دی ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با کاهش ۱۱ هزار و ۶۸۲ واحدی به یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد رسید.
بورس قرمز ماند
امروز یکشنبه (۲۶ دی ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با کاهش ۱۱ هزار و ۶۸۲ واحدی به یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) نیز منفی بود و با ۳ هزار ۷۰۸ واحد کاهش به ۳۴۶ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۳۰۸ هزار و ۵۹۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های شپدیس، فملی، پارسان، کچاد، وغدیر، کگل و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین امروز نماد‌های پارس، شبریز و فارس نماد‌های با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بودند.

اما امروز شاخص فرابورس با کاهش حدود ۱۱۷ واحدی به ۱۷ هزار و ۸۷۱ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۵۳ هزار و ۵۶۶ معامله به ارزش یک هزار و ۹۰۱ میلیارد تومان بود.

امروز نماد‌های بپاس، فرابورس، زاگرس، سمگا، کگهر، مارون و غصینو بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نماد‌های توسن، بساما و قاسم نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.
 

در همین رابطه برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: بورس به شدت تهی از فروشنده شده است، ولی از طرف دیگر خریدار هم نیست. بازار در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و خریدار منتظر اخبار برجام و بودجه است.

وی ادامه داد: برای بازار روز‌های خوشی پیش‌بینی می‌کنم و به نظرم بورس به محل امنی برای سرمایه‌گذاری رسیده است. جای ریزش بیشتر وجود ندارد و به کف‌های مطمئنی در سهام رسیده است.

حق‌شناس عنوان کرد: احتمال می‌دهم دوشنبه و سه‌شنبه خریداران بیشتر خواهند شد و وضعیت بهتری خواهیم داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: