April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۲۹۵
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
0

دانلود فیلم هندی از گذشته تاکنون مورد پسند کاربران ایرانی بوده است. سینمای هند از چندین دهه گذشته تاکنون توانسته که رشد بسیاری را بدست آورده و کاربران بسیاری را به خود جذب کند. رفته رفته محتوا های تولید شده توسط سینمای هند توانست که جهانی شده و مخاطبین بسیاری را در سراسر دنیا بدست آورد. از جمله بیشترین مخاطبین که به سمت تماشای فیلم هندی و سریال هندی رفته اند را مهاجران تشکیل میدهند. بسیاری از افرادی که به کشور های دیگر سفر کرده اند و گذشته آنها به کشور هندوستان باز میگردد از جمله مخاطبین این دسته محتوا ها میباشند. به واسطه همین افراد کاربران دیگری نیز به سمت تماشای این محتوا سوق داده شدند.

در کشور ایران از چندین دهه گذشته دانلود فیلم هندی از جمله مورد علاقه ترین محتوا ها شناخته میشود. سینمای هند را با اشخاصی مانند آمیتا پاچان میشناسند که به وی لقب پدر این محتوا را نیز داده اند. بازیگرانی دیگری نیز در سینمای هند ایفای نقش کرده اند که در کشور ایران از طرفداران بسیاری برخوردار میباشند. از جمله این افراد میتوان به اشخاصی همچون سلمان خان، شاهرخ خان، امیر خان، جان آبراهام و... اشاره کرد.

به دلیل استقبال بسیاری که از فیلم های هندی و نیز سریال هندی در کشور ایران میشود سایت ناب مووی نیز تصمیم بر آن گرفته که علاوه بر جدید ترین فیلم ها و سریال های روز دنیا، جدید ترین فیلم هندی و نیز سریال هندی را نیز به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار کاربران خود قرار دهد. جدیدترین فیلم های سلمان خان، شاهرخ خان و دیگر بازیگران هندی به صورت رایگان در سایت ناب مووی قرار داده شده است.

 

معرفی چندین فیلم هندی جدید 2021 و 2022

 

از گذشته تاکنون دانلود فیلم هندی جدید مورد علاقه کاربران بوده است. فیلم های هندی به دلیل محبوبیت بالایی که دارند به صورت میانگین به سرعت پس از پخش آن توسط کاربران مشاهده شده و به همین سبب دانلود فیلم های هندی جدید از دسته محتوا های محبوب شناخته شده میباشد. چندین فیلم و سریال هندی جدید که توانسته اند امتیاز های بالایی را در نظر کاربران بدست آورند را در ادامه به شما معرفی خواهم کرد.

فیلم هندی محتوایی پربازدید

دانلود فیلم هندی Antim: The Final Truth 2021 پایان- حقیقت نهایی

این فیلم محصول سال 2021 کشور هندوستان در ژانر های اکشن، جنایی و درام میباشد.  فیلم هندی پایان: حقیقت نهایی 138 دقیقه بوده و توانسته که در نظر کاربران امتیاز 7.3 از 10 را به خود اختصاص دهد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به اشخاصی همچون سلمان خان اشاره کرد. در خلاصه داستان فیلم هندی جدید پایان حقیقت نهایی آمده است که: یک پسر کشاورز پس از آنکه شاهد درد و رنج خانواده خود میشود تصمیم میگیرد که به یک گانگستر تبدیل شود. حال یک پلیس سخت گیر دست به کار شده و میخواهد قبل از آنکه وی به قدرت مطلق شهر تبدیل شود جلوی او را بگیرد.

فیلم هندی محتوایی پربازدید

دانلود فیلم K.G.F: Chapter 2 2021 معادن طلای کولار- قسمت دوم

 این فیلم محصول سال 2022 کشور هندوستان در ژانر های اکشن، جنایی و درام میباشد. فیلم معادن طلای کولار قسمت دوم از جمله فیلم های هندی مورد انتظار میباشد که در سال 2022 منتشر خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم هندی جدید معادن طلای کولار قسمت دوم آمده است که: سرزمین غرق شده در خون یا همان میدان های طلایی کولار (KGF) در حال حاضر یک فرمانروای جدید دارد. راکی، کسی که نامش ترس را در قلب دشمنانش ایجاد می کند. متحدانش به راکی ​​به عنوان نجات دهنده خود نگاه می کنند و دولت او را تهدیدی برای نظم و قانون می دانند. دشمنان برای انتقام فریاد می زنند و برای سقوط او توطئه می کنند. نبردهای خونین تر و روزهای تاریک تر در انتظار است تا راکی ​​به جستجوی خود برای برتری بدون چالش ادامه دهد.

دانلود سریال هندی Aspirants 2021 آرزو ها

 این سریال محصول سال 2021 کشور هندوستان در تک ژانر درام میباشد که توانسته از نظر کاربران امتیاز 9.6 از 10 را به خود اختصاص دهد. تنها یک فصل از سریال هندی آرزو ها به انتشار رسیده است که شامل 5 قسمت میباشد. هر یک از قسمت های سریال هندی آرزو ها 45 دقیقه میباشد. شما قادر خواهید بود که به دانلود فیلم هندی دوبله فارسی و نیز دانلود سریال هندی آرزو ها به صورت دوبله فارسی از رسانه ناب مووی بپردازید. در خلاصه داستان این سریال هندی آمده است که: داستان حول محور گذشته و زمان حال می چرخد، جایی که گذشته مبارزه و درام پشت ساخت مشتاقان UPSC CSE در Old Rajinder Nagar دهلی را به تصویر می کشد، در حالی که حال در مورد عواقب آن صحبت می کند. داستان این سریال در رابطه با سفر سه مشتاق UPSC و مهمتر از همه دوستی آنها میباشد.

 

ناب مووی مرجع دانلود فیلم هندی جدید و سریال هندی

وبسایت ناب مووی به عنوان مرجع دانلود فیلم هندی همواره در تلاش بوده که جدید ترین محتوا ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. امکان دانلود فیلم هندی 2021 در ژانر های متفاوت مانند دانلود فیلم کمدی، اکشن، عاشقانه و .... برای کاربران فراهم شده است که بتوانند به صورت رایگان به دانلود محتوای مورد نظر خود بپردازند. مهم تر از همه وبسایت ناب مووی قسمتی را به منظور دریافت پیشنهادات کاربران به منظور انتشار فیلم وسریال قرار داده است که کاربران سایت بتوانند در صورت پیدا نکردن محتوای مورد نظر خود پیشنهاد انتشار آن را به روی وبسایت بدهند.

به این صورت فیلم و سریال هایی که امکان یافتن آنها سخت بوده و یا دسترسی دقیق به آنها وجود ندارد در کمترین زمان ممکن به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی به روی وبسایت ناب مووی منتشر خواهند شد. امکان دانلود فیلم هندی 2022 نیز در سایت ناب مووی فراهم شده است. پست های مربوط به فیلم های هندی جدیدی که در سال 2022 قرار است اکران شوند در سایت منتشر شده و تریلر مخصوص به هر فیلم و سریال در پست مخصوص به آن قرار داده خواهد شد. کاربران را مراجعه به پست هر فیلم هندی قادر خواهند بود که به تماشای تریلر و مطالعه خلاصه داستان فیلم بپردازند. ( امیدواریم که مطالب ارائه شده مورد پسند شما واقع شده باشد )

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: