April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۳۰۴
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
0
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی مکاتبات و مذاکراتی با رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای عمومی خواستار حذف عوارض تحمیلی و یا عدم افزایش این عوارض در بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور شد.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران خواستار لغو عوارض تحمیلی بر موسسات بیمه شد
دکتر کریمی به‌تفصیل مشکلات و چالش‌های مؤسسات بیمه در ارتباط با عوارض تحمیلی پرداختی به تعدادی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و افزایش بی‌رویه و هرساله این عوارض را عنوان و به افزایش تعداد دستگاه‌های عوارض گیرنده اعتراض نمودند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران در نامه‌هایی که تقدیم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نموده‌اند به‌تفصیل و به استناد به آمار و اطلاعات منابع رسمی از نمایندگان مردم درخواست نموده‌اند نسب به لغو کلیه عوارض تحمیلی در صنعت بیمه اقدام نموده و با این اقدام انقلابی و خداپسندانه امکان ارائه خدمات توسط شرکت‌های بیمه به ملت عزیز را فراهم آورند.

شایان‌ذکر است علیرغم مبالغ قابل‌توجهی که مؤسسات بیمه طی سال‌های اخیر به دستگاه‌های دولتی پرداخت‌نموده‌اند، متأسفانه این مبالغ عمدتاً در راستای اهداف تعیین‌شده در قوانین مربوط هزینه نشده ضمن اینکه این مبالغ تاکنون تأثیر معنی‌داری در کاهش تصادفات و مرگ‌ومیر حوادث جاده‌ای نداشته و متاسفانه جامعه همواره ناظر افزایش تعداد و میزان حوادث و فوت عزیزان خود در حوادث جاده‌ای بوده‌اند.

گفتنی است اخذ عوارض متعدد از فروش بیمه‌نامه شخص ثالث شرکت‌های بیمه ازجمله موضوعات و مشکلات مهم مؤسسات بیمه است که موجب افزایش ضریب خسارت در این رشته بیمه اجباری شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: