May 2022 19 / پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کد خبر: ۳۶۹۳۰۷
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
0
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته رسانه ای، بیمه تعاون به عنوان رضایت بخش‌ترین شرکت بیمه‌ای در میزان خسارت دریافتی انتخاب شد.
تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی
پایگاه خبری رُکنا در گزارشی به بررسی سریع‌ترین و بهترین شرکت‌های بیمه‌ای برای پرداخت خسارت توجه کرده و برای آن مطلبی تهیه کرده است.

در این گزارش و بنا بر بررسی‌های صورت گرفته شده تصریح شده که «سطح رضایت کاربران بیمه از مبلغ خسارت دریافتی در سال گذشته، معادل ۳/۳۸۸ از ۵ بوده است. این درصدِ پایین، نشان‌دهنده آن است که با وجود اهمیت رضایت مالی نسبت به دیگر فاکتورها، بسیاری از شرکت‌های بیمه رفتاری غیرمنصفانه در این باره دارند».

همچنین این گزارش به این نتیجه رسیده است که کاربران «اگر به‌دنبال خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه‌های حوادث طبیعی هستند، بیمه تعاون با بیش از ۳۱ مرکز پرداخت خسارت و ۷۰۱ نمایندگی در سراسر کشور، صدرنشین جدول رضایت‌بخش‌ترین بیمه‌ها در زمینه پرداخت خسارت است».

در ادامه این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد در گزینه «ارزیابی خسارت سیار»، بیمه آسیا در گزینه «تجربه سهولت پرداخت خسارت»، بیمه ایران در گزینه «کیفیت بالا در ارتباط با مشتری» و بیمه ملت در گزینه «بالاترین سطح توانگری مالی در پرداخت خسارات» به عنوان رتبه داران مطلوب معرفی شده اند.

شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون نیز در آخرین مصاحبه خود به مزیت رقابتی این شرکت به عنوان «سرعت پرداخت خسارت» و دستیابی به «بالاترین میزان رضایت بیمه گذاران در صنعت بیمه» اشاره کرده بود.

یونس مظلومی همچنین همواره بر «ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون» تأکید داشته و بر این اساس «مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان» را راه اندازی کرده و «این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه‌های دیگر وجود ندارد».

قابل توجه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از «شکایات علیه شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹» که در سامانه بیمه مرکزی ثبت شده است، شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹ به طور متوسط ظرف «یک روز» به شکایات واصله رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کرده است و بر این اساس در وضعیت «بسیار مطلوب» قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نیازمندیها