کد خبر: ۳۶۹۳۶۴
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران امروز با حضور در شرکت بیمه میهن با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و پیرامون مسائل جاری گفتگو کرد.
موفقیت بیمه میهن در گروه انسجام هیئت مدیره و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است
رسول آریان پور مدیرعامل این شرکت در جریان این بازدید، ضمن خوش آمدگویی به دکتر کریمی و ابراز خرسندی از حضورگرم ایشان و هیأت همراه در بیمه میهن، گزارشی از وضعیت این شرکت، فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی آن ارائه و از رویکرد ارزشمند دبیرکل سندیکا در همراهی و همدلی با مجموعه میهن و صنعت بیمه و توجه به مسائل این صنعت قدردانی کرد.

ابراهیم حمیدی رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر کریمی در بیمه میهن، اقدامات ایشان را در تعامل و ارتباط با نهاد‌ها و دستگا‌های حاکمیتی و پیگیری مطالبات صنعت بیمه از جمله معافیت مالیاتی را بسیار ارزشمند و سازنده دانست و گفت: حضور دکتر کریمی در رأس سندیکای بیمه گران فصل نوینی را در این نهاد صنفی و تأثیرگذار گشوده است و این اقدامات در صنعت بیمه ماندگار و موجب تقویت همکاری‌های دوجانبه و نوید بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت بیمه است.

دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز ضمن تبریک انتصاب رسول آریان پور به عنوان مدیرعامل و آرزوی توفیق برای تیم مدیریتی جدید در بیمه میهن، ابراز امیدواری که این شرکت با تحولات و رویکرد‌های جدید، مسیر رشد و شکوفایی را طی نماید و اهداف راهبردی خود و صنعت بیمه را محقق سازد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت بحمدالله مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره بیمه میهن انباشتی از دانش و تجربه هستند و موفقیت این شرکت در گروه اتحاد و انسجام اعضای هیئت مدیره و مدیران و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است. کریمی گفت امیدوار است بیمه میهن با پشتوانه سهامداران و ظرفیت‌های خوبی که دارد، بتواند با تدبیر اعضای هیئت مدیره و با نگاه مشترک، گام‌های ارزنده‌ای برای پیشبرد امور شرکت بردارد.

وی افزود سندیکای بیمه گران نیز از هرگونه کمکی به بیمه میهن فروگذار نخواهد کرد و با همه توان در خدمت بیمه گران و صنعت بیمه است و از تمام ظرفیت‌های خود برای بهبود و پیشبرد امور استفاده خواهد کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: