کد خبر: ۳۶۹۵۰۷
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
0
وزیر آموزش و پرورش گفت: ممکن است زمان سال تحصیلی افزایش یابد تا فرصت از دست رفته جبران شود. معلمان باید حضور در کلاس را جدی بگیرند و دانش‌آموزان با حضور در مدارس فرصت ازدست‌رفته را جبران کنند.
افزایش مدت زمان سال تحصیلی جاری؟وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در حاشیه بازدید از مدارس منطقه بادرود، اظهار کرد: به لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی شورای نگهبان ایراداتی گرفته شده و نمایندگان مجلس در حال رفع اشکالات شورای نگهبان هستند.

وی افزود: هر زمانی که قانون به ما ابلاغ شود، آن را اجرایی می‌کنیم و دوستان ما در وزارت آموزش و پرورش در حال تدوین آیین‌نامه‌ها هستند.

نوری در خصوص محرومیت دانش‌آموزان از فضای مجازی در ایام کرونا گفت: باید از طریق فضای مجازی و حضوری نقصان آموزش را به طریق منطقی پرکنیم و دانش‌آموزان این فرصت را پیدا کنند که نقصان آموزشی آن‌ها جبران شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ممکن زمان سال تحصیلی افزایش یابد تا فرصت از دست رفته جبران شود و باید معلمان حضور در کلاس را جدی بگیرند و دانش‌آموزان با حضور در مدارس فرصت ازدست‌رفته را جبران کنند.

وی در مورد اسکان فرهنگیان در ایام نوروز گفت: با توجه به فعالیت هتل و اسکان و سفر در کشور ما هم باید از این مورد بهره‌مند شویم و آنچه در جامعه در خصوص سفر و اسکان در ایام نوروز در جامعه انجام شود، ما هم آن را انجام خواهیم داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: