April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۵۲۳
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
0
رصد بازار ارز‌های دیجیتال نشان می‌دهد، روند کاهشی قیمت رمزارز‌ها همچنان تداوم دارد.
رمزارز‌ها همچنان در مسیر کاهش قیمت
بهای رمزارز بیت‌کوین که از تاثیرگذارترین و قدیمی‌ترین رمزارز‌های بازار است، بر اساس آخرین آمار سایت coinmarketcap.com امروز به قیمت ۴۱ هزار و ۵۵۷ دلار مبادله شد و تسلط (دامیننس/Dominance) آن در بازار رمز ارز‌ها به بیش از ۴۰ رسیده است. بیت‌کوین که در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به قیمت ۶۸ هزار دلار نیز در بازار داد و ستد می‌شد، در حدود چهار ماه اخیر با ۲۰ هزار دلار کاهش قیمت مواجه شده است.

بررسی ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار حکایت از افت قیمت در این بازار دارد و ارزش بازار به زیر ۲ هزار میلیارد دلار است.

رصد بازار رمز ارز‌ها در ساعت ۱۴ امروز نشان می‌دهد اکنون تعداد ارز‌های دیجیتال جهان به ۱۶ هزار و ۹۵۴ ارز رسیده که نسبت به روز گذشته ۳۵ ارز دیجیتال به جمع آن‌ها افزوده شده است.

سهم اتریوم از کل بازار رمزارز‌ها اکنون به ۱۸.۸ درصد رسیده است. بالا رفتن حدود ۲ درصدی سهم بیت‌کوین از بازار نیز می‌تواند به دلیل کاهش ۳.۲۸ درصدی قیمت این رمزارز در یک هفته گذشته باشد.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۸۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۶۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون دلار رسیده است.

نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته بیش از پنج درصد کاهش داشته و با قیمت سه‌هزار و ۷۶ دلار معامله شده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۶۰ دلار و ۷۸ سنت، سولانا (Solana) ۱۳۴ دلار و ۵۹ سنت، کاردانو (Cardano) با قیمت یک دلار و ۴۰ سنت، ریپل (XRP) ۷۳ سنت، ترا (Terra) ۷۹ دلار و ۳۲ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۴ دلار و ۱۱ سنت معامله شد.

بیشترین افزایش قیمت تا ساعت ۱۴ امروز را رمزارز ترا (Terra) با رشد چهار درصدی تجربه کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: