کد خبر: ۳۶۹۵۵۸
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
0
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۱۵۲ نفر رسید.
کرونا جان ۲۰ بیمار را گرفتتا کنون ۶۰ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۳۰۵ نفر دُز دوم و ۱۳ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۷ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۸۰۸ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۷۱ هزار و ۳۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و از دیروز تا امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۶۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۱۵۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۷۳ هزار و ۴۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۴۳ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: