کد خبر: ۳۶۹۵۹۴
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۴۲ مدرسه در مناطق جنوبی کرمان در سیل اخیر آسیب دیده‌اند.
سیل به ۲۴۲ مدرسه در جنوب کرمان خسارت وارد کرد
رضا رضایی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سرانه فضای آموزشی در مناطق جنوبی استان کرمان از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سفر قبلی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان مصوب شد میانگین فضای آموزشی استان طی مدت سه سال به میانگین کشوری افزایش یابد.

وی با اشاره به تخریبی بودن و نیاز به مقاوم‌سازی برخی از مدارس مناطق جنوبی به ویژه مدارس بلوکی اظهار کرد: مقام‌سازی و استانداردسازی فضا‌های آموزشی در مناطق جنوبی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در یک‌هزار و ۶۱۴ مدرسه مناطق جنوبی استان کرمان گفت: متأسفانه بیش از ۷۰ درصد مدارس این مناطق فاقد حصار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۴۲ مدرسه در سیل اخیر در مناطق جنوبی استان آسیب دیده‌اند، افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ۱۵ درصد مدارس این مناطق در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: