کد خبر: ۳۶۹۶۲۷
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
0
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توان لازم را برای اجرای لایحه رتبه بندی حقوق معلمان دارد و موظف به اجرای مصوبه مجلس در خصوص نظام رتبه بندی معلمان است.
عدم اجرای نظام رتبه بندی اجحاف در حق معلمان
علی کریمی فیروزجائی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان، عنوان کرد: عدم اجرای این لایحه به معنای اجحاف در حق معلمان است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به اعتبار ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی مورد نیاز اجرای این لایحه در سال آینده، ادامه داد: دولت در روند بررسی این لایحه تأمین منابع مالی آن را به عهده گرفت.

این نماینده مجلس، تعلل دولت در پذیرش مسئولیت مالی آن را ناشی از ضعف و کوتاهی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رتبه بندی را خط قرمز خود می‌داند و یکپارچه از اجرای این لایحه و تأمین نظر معلمان سخت‌کوش کشور حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس خاطرنشان کرد: مجلس در تدوین بودجه سال آینده بر اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان تأکید دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید بر اهمیت اجرای لایحه رتبه بندی معلمان گفت: با اجرای این لایحه تحول عمیقی در روند پیشرفت سند توسعه دستگاه تعلیم و تربیت رخ خواهد داد، خواسته‌ی به حق فرهنگیان نباید در دالان بروکراسی اداری کشور مغفول بماند.

وی با یادآوری تلاش معلمان در عرصه توسعه و پیشرفت زیربنایی کشور، افزود: رشد و توسعه کشور در گرو توجه اساسی به نیاز‌های معلمان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تأکید بر لزوم تغییر نگرش مسئولان به ظرفیت‌های فرهنگیان تصریح کرد: علی رغم برخی نگرش‌ها آموزش و پرورش یک دستگاه تولیدی است.

کریمی فیروزجایی افزود: پیگیری‌های گسترده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای تحقق عملیاتی شدن لایحه رتبه بندی معلمان بی وقفه ادامه دارد؛ خواسته‌ی به حق فرهنگیان در فضایی منطقی و آرام و بدور از تنش و هیاهوی رسانه‌ای در حال پیگیری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: