April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۶۳۵
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
0
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه‌ای به وزارتخانه‌های مربوطه بازگشایی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها و مدارس را ابلاغ کرد.
بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس ابلاغ شد
در ابتدای ابلاغیه احمد وحیدی خطاب به وزیران علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ رییس جمهور، کلاس‌های درس تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش به ویژه برگزاری امتحانات و دفاع پایان نامه‌های تحصیلی باید به صورت حضوری برقرار شود.

وی در این ابلاغیه تاکید کرده است: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) ضروری است.

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در این ابلاغیه همچنین آورده است: مسوولان دانشگاه‌ها و روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سراسر کشور موظف به اجرای این ابلاغیه هستند.

وحیدی در این ابلاغیه تاکید کرده است: دستور فرمایید گزارش تحقق مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی اعلام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: