April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۶۵۶
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
0
رئیس اتحادیه فروشندگان گل تهران گفت: افزایش قیمت خاصی در گل نداشتیم و قیمت‌ها تقریبا همچون سال گذشته است.
قیمت گل در آستانه روز زن
اکبر شاهرخی در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار گل و گیاه، اظهار کرد: اگرچه امسال تورم بالای ۴۰ درصد بوده، اما افزایش قیمت خاصی در گل نداشتیم و قیمت‌ها تقریباً همچون سال گذشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه و گل‌های تزئینی تهران با بیان اینکه فروش گل به مناسبت روز زن از عصر امروز اوج می‌گیرد، افزود: پارسال وضعیت فروش گل در آستانه روز زن خوب بود؛ تولیدکنندگان امسال به امید روز زن هستند تا فروش خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: قیمت یک شاخه گل رز ۴۰ هزار تومان، یک شاخه گل داوودی از ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، یک شاخه گل میخک ۴۰ هزار تومان و یک شاخه گل آلسترومریا از ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است.

شاهرخی گفت: قیمت هر شاخه گل نرگس نیز ۳ تا ۴ هزار تومان بود، اما با توجه به سرمای بهبهان به عنوان منبع تأمین کننده گل نرگس، قیمت این گل هزار تا ۲ هزار تومان افزایش یافته و هم اکنون از ۵ تا ۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: