عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

 

 

خرید گوسفند همیشه یک موضوع مهم و پر تکرار نزد ایرانیان بوده است. برخی به خاطر گوشت لذیذ آن اقدام به خرید می‌‌کنند و برخی برای اهدافی نظیر قربانی کردن به دلیل باورهای سنتی و مذهبی چنین قربانی هایی را انجام می دهند. این مسئله غیر قابل انکار است که تقریبا تمامی خانواده‌های ایرانی سالانه برای اهداف و مراسمات گوناگون گوسفند زنده خریداری می‌کنند.

دیگر لازم نیست جهت خرید گوسفند زنده مسیرهای طولانی را به خارج از شهر طی کنید و یا به یک فرد ناشناس اعتماد کنید؛ شما می‌توانید همانند هر چیز دیگری که خرید آن از طریق اینترنت میسر است از گوسفند زنده پیام، سفارش گوسفند زنده خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. اما این تمام ماجرا نیست؛ مجموعه ما علاوه بر  تحویل درب منزل ویژگی‌های جالب توجه دیگری نیز دارد. در ادامه با ویژگی‌های منحصر به فرد این سایت آشنا خواهید شد.

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

قیمت مناسب

در حوزه گوسفند زنده، معمولا به دلیل نبود یک تعرفه ثابت و مشخص، فروشندگان هر طور که بخواهند عمل می‌کنند و در مواقعی به علت ناآگاهی خریدار، قیمت‌هایی نجومی را برای هر کیلو در نظر می‌گیرند. این آشفته بودن بازار باعث شده است تا برخی از خرید گوسفند زنده روی گردان شوند. اما در لایو شیپ، تعرفه‌ها منطقی و مطابق روز هستند. شما می‌توانید با بهترین و مناسب‌ترین قیمت، گوسفندی مناسب برای مصرف روزانه و یا مراسم‌های خود نظیر عروسی خریداری نمایید و درب منزل دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع از قیمت روز گوسفند زنده، به گوسفند زنده پیام به عنوان یک مرجع معتبر مراجعه کنید.

دریافت خدمات قصابی و ارسال رایگان

ممکن است با خود خیال کنید که مراجعه به یک قصابی تصمیم بهتری از خرید گوسفند زنده است، به دلایلی نظیر بلد نبودن نحوه ذبح گوسفند و خورد کردن آن. اما شما با مراجعه به مجموعه ما  از خدمات قصابی نیز به طور رایگان برخوردار خواهید شد. بدین صورت که شما علاوه بر گوسفندی که سفارش داده‌اید یک قصاب کاربلد و حرفه‌ای دریافت خواهید که طبق خواسته شما به ذبح و قسمت کردن گوسفند خواهد پرداخت. فرقی نمی‌کند برای جلوی پای عروس و حاجی و یا استفاده روزانه خرید گوسفند زنده را انتخاب می‌کنید؛ در هر صورت شما ازلایو شیپ یک قصاب حرفه‌ای نیز به صورت رایگان دریافت خواهید. خوب است بدانید هزینه ارسال گوسفند و قصاب تماما رایگان خواهد بود و شما تنها با پرداخت قیمت گوسفند از دریافت رایگان آن درب منزل و همچنین خدمات قصابی نظیر ذبح و خورد کردن و یا پاک کردن کله پاچه و سیرابی نیز به صورت رایگان بهرمند خواهید شد.

کیفیت بالای خدمات

حقیقت این است که گوسفندان نژادهای مختلفی دارند و همه آنها برای خوردن مناسب نیستند. همچنین شما از محیطی که گوسفند خریداری شده شما در آن پرورش یافته است نیز در اکثر مواقع اطلاعی ندارید و همه اینها دلایلی هستند که نباید از منابع ناشناس گوسفند زنده خریداری کنید. ما به عنوان یک مرجع معتبر و شناخته شده همیشه در راستای ارائه بهترین خدمات در این حوزه عمل می‌کنیم. گوسفندی که شما خریداری می‌کنید از بهترین نژادهای ایرانی است که در محیطی کاملا بهداشتی و با تغذیه سالم و ارگانیک پرورش یافته است. گوسفندان ما تحت نظارت مداوم دامپزشک پرورش می‌یابند و از سالم‌ترین انواع گوسفند زنده به شمار می‌آیند .

تحویل به موقع سفارشات و پرداخت درب منزل

زمانی که شما سفارشی را ثبت می‌نمایید می‌توانید در مورد تحویل به موقع آن آسوده خاطر باشید. گوسفند زنده پیام به خوبی آگاه است که گوسفند زنده بیشتر برای مراسمات خریداری می‌شود و تحویل دیر هنگام آن می‌تواند موجب به هم ریختن مراسمات و برنامه‌های شما شود، به همین خاطر شما در همان زمانی که مشخص کرده‌اید گوسفند خود را به همراه یک قصاب آماده به خدمت، دریافت خواهید کرد و لازم نیست از این بابت نگرانی‌ داشته باشید. همچنین شما می‌توانید پس از دریافت گوسفند مورد نظر خود به همراه خدمات مورد انتظار، هزینه آن را درب منزل با استفاده از کارتخوان سیاری که آورده می‌شود پرداخت کنید. این خود مدرکی بر کیفیت بالای خدمات فوق العاده مجموعه ما میباشد.

عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه

قیمت دام زنده

قیمت دام زنده در نقاط مختلف کشور نیز متفاوت است. تفاوت قیمت درشهرهای مختلف می تواند تا کیلویی چند هزار تومان باشد. هم چنین فروشنده های دام مختلف قیمت های متفاوتی برای گوسفندان خود پیشنهاد می دهند، که ممکن است این تفاوت ها به سود مورد نظر فروشنده، قیمت خرید فروشنده و موارد دیگر بستگی داشته باشد. اگر به دنبال خرید گوسفند زنده هستید باید همان روز خرید، تعرفه گوسفند زنده را بررسی بفرمایید.

موارد اثرگذار بر قیمت دام زنده

عوامل متعددی بر قیمت روز دام زنده اثر می گذارند. مواردی مانند نژاد گوسفند، فصل و مناسبت ها، وزن گوسفند و مقدار واردات و صادرات گوسفند از مهمترین نکات می باشند.

 

قیمت انواع گوسفند زنده

گوسفندان نژادهای مختلفی دارند. گوسفندان ایرانی از نظر پشم در گروه گوسفندان با پشم ضخیم یا قالی طبقه بندی می شوند. اکثر گوسفندان ایرانی دنبه دار می‌باشند، تنها چند نژاد استثنا وجود دارد. از جمله نژاد گوسفندهای ایرانی عبارتند از: نژاد مغانی،کردی، افشاری، زل، بلوچی، بهمنی، تالشی، زندی، سنجابی، سنگسری، عربی، شال، فراهانی،  قره قل، کبود شیرازی

قیمت انواع دام زنده بر حسب نژاد آن ها متفاوت است. اگر تصمیم دارید خرید خود را بر اساس نژاد گوسفند انجام دهید، حتما از مراکز معتبر خرید نمایید تا دچار زیان نشوید.

خریدار دام با دانستن این موضوعات دام را خریداری می کند. خرید دام زنده در دامداری ها با قوانین خاصی صورت می پذیرد به طوری که خریدار وارد خود دامداری نباید بشود چون ممکن است دست یا پایش آلوده باشد

 قیمت گوشت دام به صورت روزانه متغیر است و با داشتن اطلاعات لازم در مورد قیمت گوشت به آن ها مراجعه کنید. قابل ذکر است خرید دام زنده در قدیم به طور سنتی انجام می شده است به این صورت که افراد محلی بوده اند که به اصطلاح به آن ها چوب دار یا دلال دام گفته می شد و مردم به استناد و اعتماد به حرف های آن دلال دام مورد نظر خود را خریداری می کرده اند که همین اعتماد گاهی موجب ضرر رساندن به خریدار می شد زیرا دام مورد نظر طبق گفته ی دلال سالم نبود ولی امروزه توصیه می شود برای خرید دام زنده به همراه یک دامپزشک معتبر به دامداری های صنعتی رجوع کنید.

شماره تلفن همراه : 09122005029-09127125345

22522467-88523110-44832692تلفن ثابت :

 

 ارسال توسط تبلیغات ارزان  گوگل ادوردز 20

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: