کد خبر: ۳۶۹۶۸۴
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۴
0
معاون امورمعادن و فرآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجتمع معدنی چادرملو بازدید کرد.
بازدید معاون امور معادن و فرآوری وزارت صمت از مجتمع معدنی چادرملو
رضا محتشمی‌پور معاون امورمعادن و فرآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از مجتمع معدنی چادرملو با مهندس حمید جهانی معاون امور معادن و فرآوری چادرملو و مهندس فرهاد آذرین فر مدیرکل حوزه مدیرعامل دیدار کرد. در این بازدید که دکتر علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ایشان را همراهی میکرد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های معدن چادرملو قرار گرفت و از تلاش مدیران و کارگران این مجموعه قدردانی نمود.

در ادامه بازدید مهندس جهانی با اشاره به اینکه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیش از ۷ هزار نفر نیروی کار مستقیم و بالغ بر ۴۲ هزار نفر به‌طور غیرمستقیم نقش قابل توجهی درتولیدات اقتصاد کشور ایفاء می‌کند و با توجه به تقاضای بالا از چادرملو برای تامین ماده اولیه، خواستار اخذ پهنه‌های معدنی از سازمان‌های ذی‌ربط شد تا پهنه‌های اکتشافی مناسبی را در اختیار مجموعه چادرملو قرار دهند. مهندس جهانی ضمن قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت و اعضاء هیئت مدیره افزود: با حمایت این عزیزان مجوز طرح‌های بزرگ صنعتی شامل، واحد‌های گندله سازی، آهن اسفنجی، کنسانتره سنگ آهن، تولید ورق و فولاد‌های آلیاژی، اجرام و آجر نسوز، ذوب و کلاف فولادی و نیروگاه خورشیدی مورد موافقت قرار گرفت که با توکل به خدا در آینده نزدیک در استان یزد اجرایی خواهد شد. وی در خصوص منابع مالی این طرح‌ها نیز گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است که بخش اعظم آن از محل تسهیلات و اعتبارات بانکی، حمایت سهامداران، درآمد حاصل از فعالیت واحد‌های معدنی و صنعتی موجود و تدابیر و فنون مدیریتی تامین می‌گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: