کد خبر: ۳۶۹۷۱۹
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
0
نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران برگزار و به مباحث مربوط به شبکه فروش در آن پرداخته شد.
نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران برگزار شد
در نشست دو روزه مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران که به میزبانی بیمه تعاون در جزیره کیش برگزار شد، ضمن بررسی چالش‌های کارگزاران به تبادل نظر در خصوص راهکار‌های نوین و مطلوب فروش و بهینه سازی فعالیت نمایندگان پرداخته شد.

بر این اساس، کارگاه هایی، چون مدیریت ریسک توسط یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و دوره‌های فنی در رشته‌های مسئولیت و مهندسی، آتش سوزی، زندگی با تأکید بر طرح لودستون و... توسط محمد باباکردی، محمد حسین یوسفی، حسن پوراسکندری و عسل اشتری به عنوان مدیران ستادی برگزار شد.

همچنین در طرح‌ها و مباحث مربوط به کارگزاران به مواردی، چون هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش و تسهیل فرایند‌های تعامل با شعب و ستاد نیز پرداخته شد.

شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون در این همایش «موفقیت یک شرکت بیمه‌ای را مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش دانست» و از اقدامات بیمه تعاون برای تسهیل گری ارتباط کارگزاران با شرکت سخن گفت.

وی در این خصوص مطرح کرد: «هم اکنون شرکت بیمه تعاون با توجه به راه اندازی شعبه مجازی، کارگزاران می‌توانند به صورت مستقیم با شرکت همکاری داشته و از فرایند‌های میان واسطی نیز پرهیز کنند».

مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون نیز در این همایش بر افزایش همکاری با کارگزاران تأکید کرد و بیان داشت: «بر این اساس تلاش شده تا هم اکنون کارمزد کارگزاران پیش از پایان هر ماه و همزمان با حقوق پرسنل شرکتی پرداخت شده و نیز با طرح‌های ترغیبی به تقویت انگیزه و افزایش بهره وری شبکه فروش پرداخته شده است».

محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون نیز در این همایش از ضرورت همکاری بیشتر با کارگزاران سخن گفت و تأکید کرد: «برای این تقویت همکاری نیز، در نظر داریم تا جلسات بررسی چالش‌های کارگزاران و دغدغه‌های شبکه فروش را در فواصل زمانی کوتاه‌تر برگزار کرده و نظام آموزشی را نیز برای بهبود هرچه مطلوب‌تر در این زمینه توسعه دهیم».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: