کد خبر: ۳۶۹۷۳۶
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
0
ریزش‌های اخیر بیت‌کوین این سوال را مطرح کرده که سقوط این رمزارز تا کجا ادامه دارد و آیا صعودی دوباره در انتظار آن است یا خیر.
آینده بیت کوین؛ سقوط به ۱۰ هزار دلار یا صعود به ۲۰۰ هزار دلار؟
چند سالی است که توجه‌ها به سمت رمزارز‌ها معطوف شده و این بازار محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است. هر روز هم که می‌گذرد این توجه بیشتر می‌شود و فعالان این بازار افزایش می‌یابد. بیت‌کوین بزرگ‌ترین و همچنین یکی از جذاب‌ترین رمزارز‌ها برای فعالان رمزارز به شمار می‌رود. حال این رمزارز جذاب این روز‌ها خبرساز شده و موجب نگرانی افراد حاضر در این بازار و همچنین افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و یا سایر رمزارز‌ها داشته‌اند شده است.

ریزش و سقوط شدید بیت‌کوین مساله‌ای است که این روز‌ها به شدت خبرساز شده؛ این ریزش در حدی بود که ارزش بازار این رمزارز تنها در دو ماه یک دوم شد و از اوج ۶۹ هزار دلاری خود در نوامبر به ۳۴ هزار دلار در ۲۲ ژانویه رسید. در حالی که تا دو ماه پیش همه به آینده این بازار خوش‌بین بودند و انتظار بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری را داشتند، حال در مدت کمی ورق برگشت و بیت‌کوین خلاف جهت انتظار‌ها حرکت کرد. اکنون شاید برای فعالان حوزه رمزارز و افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند، این سوال مطرح شود که این ریزش تا کجا ادامه دارد؟

اقتصاد آنلاین در پی این موضوع با یک نظرسنجی در اینستاگرام خود، نظر مردم را در این خصوص جویا شد؛ نظرات متفاوت بود. البته که همه این نظرات تنها بر پایه حدس و گمان بوده و هیچ یک پشتوانه مشخصی ندارد. اکثر مخاطبان اذعان داشتند که ریزش بیت‌کوین نهایت تا ۳۰ و یا ۲۵ هزار دلار باشد و این رمزارز بیش از این سقوط نخواهد کرد.

البته در این بین عده‌ای نیز بدبینی زیادی به این رمزارز داشتند و معتقد بودند ممکن است بیت‌کوین به ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار هم سقوط کند.

در سویی دیگر نیز برخی از تحلیل‌ها در روزهای اخیر از بیت‌کوین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلاری خبر می‌دهند. البته امروز، شاهد رشد اندکی در این بازار بودیم و بیت‌کوین از کانال ۳۴ هزار دلار فاصله گرفت و وارد کانال ۳۶ هزار دلار شد. تا لحظه نوشتن این گزارش نیز، روند این رمزارز همچنان صعودی است. حال باید دید سرنوشت مبهم این رمزارز به کجا خواهد رفت. سقوط به کانال ۱۰ هزار دلاری در انتظار آن است و یا صعود به کانال ۲۰۰ هزار دلاری محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: