April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۷۴۸
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
0
همزمان با فرارسیدن دوم بهمن ماه «روز شناخت مشتری»، شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد.
بیمه آسماری به اصول مشتری مداری پایبند است
«مشتری» از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.

با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می‌شود.

همچنین ایجاد کانال‌های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و …. باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.

شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایه‌گذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش دهد.

مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس‌های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: