کد خبر: ۳۶۹۸۷۳
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
تویوتا سکویا ۲۰۲۳ پیش از رونمایی در ۲۵ ژانویه، ارائه شد.
تویوتا سکویا ۲۰۲۳ رونمایی شد
سکویا، همواره خودرویی بوده که به دلیل تولید لندکروزر، فوررانر و پرادو مورد استقبال قرار نگرفت. حالا تویوتا تصمیم دارد برای سال ۲۰۲۳ نسل جدید سکویا را با تغییرات ظاهری و فنی گسترده عرضه کند.

این SUV جدید قرار است چند روز دیگر علنا رونمایی شود، این خودرو قرار است جایگزین نسخه سال ۲۰۰۷ شود و اینطور که مشخص است تغییرات هم در داخل و هم در خارج وجود دارد. آن طور که از تصاویر مشخص است نسل جدید سکویا شباهت‌های زیادی با تاندرا خواهد داشت.

با توجه به اینکه پیکاپ سایز بزرگ این خودروسازی، اخیرا با تریم لوکس Capstone عرضه شده است، نمی‌توان گفت که آیا تویوتا برنامه‌های مشابهی برای سکویا دارد یا خیر؟. اما به دلیل اینکه این خودروسازی به سمت تولید خودرو‌های به روز پیش می‌رود دور از ذهن نیست که امکانات به روز خودروسازان را داشته باشد.
تویوتا سکویا 2023 رونمایی شد
 در نمای جلوی سکویا شاهد استفاده از جلوپنجره‌ای نسبتاً مشابه با توندرا هستیم و چراغ‌ها و در کاپوت به نظر می‌رسد از کراس اوور توندرا الهام گرفته است. در این خودرو جدید دیگر خبری از چراغ‌های باریک لندکروزر ۳۰۰ نیست، البته باید گفت جلوپنجره سکویا به اندازه توندرا عضلانی جلوه نمی‌کند.
تویوتا سکویا 2023 رونمایی شد

با در نظر گرفتن اینکه لندکروزر جدید به ایالات متحده نمی‌آید، شاید تویوتا افراد بیشتری را متقاعد کند که سکویا به روز شده را بخرند، زیرا قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. این خودرو احتمالا با یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو عرضه می شود که قدرت ۳۸۹ اسب بخار و گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر تولید می کند. موتور i-Force Max که یک موتور الکتریکی است، در مجموع ۴۳۷ اسب بخار اضافه می‌کند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: