کد خبر: ۳۷۰۰۶۸
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
0
مدیرعامل بانک‌ مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۹۴۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.
واریز بیش از ۷ هزار میلیارد تومان آورده طرح نهضت ملی به حساب سازندگان
محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک و پرداخت تسهیلات به سازندگان توضیحاتی را ارایه کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون ۲۸۹ هزار و ۸۶۵ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۱۸۵ هزار و ۷۸۰ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

شایان جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را ۱۱ هزار و ۸۱۱ میلیاردتومان برشمرد و افزود: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۶ هزار و ۲۴۳ میلیاردتومان به پروژه‌ها تزریق شده و ۵ هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان نیز نزد بانک است تا بتدریج به سازندگان بنا بر پیشرفت پروژه پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون ۹۴۸ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: