کد خبر: ۳۷۰۰۷۵
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید افقی رانندگان، جاده ترانزیتی درگز - قوچان تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.
کولاک شدید جاده درگز - قوچان را مسدود کرد
ابراهیم نصری افزود: علاوه بر آن بارش پراکنده برف در جاده تربت‌حیدریه - باغچه، ریزش باران در شهرستان‌های بینالود و سرخس موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از ظهر دیروز وارد استان شده و بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران در این استان به ویژه در نیمه شمالی و غربی آن تا فردا (شنبه) ادامه دارد.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: