کد خبر: ۳۷۰۱۳۳
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
0
چه مستاجر باشید و چه صاحب‌خانه، مطمئنا در خانه خود آشپزخانه دارید و آشپزی کردن به معنای بهبود دادن مهارت‌های خود در آماده کردن غذا برای خود و اعضای خانواده است. به این منظور علاوه بر وسایل برقی بزرگ، به چند وسیله برقی کوچک نیاز دارید که استفاده از آن‌ها نه‌تن‌ها می‌تواند آشپزی را برای شما راحت کند، بلکه باعث می‌شود در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید. در ادامه با چند وسیله برقی کوچک آشنا می‌شوید که هر آشپزخانه باید آن‌ها را داشته باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید با این وسایل آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

۸+۱ وسیله برقی کوچک که هر آشپزخانه باید داشته باشد

چه مستاجر باشید و چه صاحب‌خانه، مطمئنا در خانه خود آشپزخانه دارید و آشپزی کردن به معنای بهبود دادن مهارت‌های خود در آماده کردن غذا برای خود و اعضای خانواده است. به این منظور علاوه بر وسایل برقی بزرگ، به چند وسیله برقی کوچک نیاز دارید که استفاده از آن‌ها نه‌تنها می‌تواند آشپزی را برای شما راحت کند، بلکه باعث می‌شود در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید. در ادامه با چند وسیله برقی کوچک آشنا می‌شوید که هر آشپزخانه باید آن‌ها را داشته باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید با این وسایل آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

  1. آبمیوه‌گیری

آبمیوه‌گیری، وسیله برقی ضروری‌ای برای هر کسی است که می‌خواهد سبک زندگی سالمی داشته باشد. اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار دارید، خرید آبمیوه‌گیری را فراموش نکنید. با این دستگاه می‌توانید آب انواع سبزیجات و میوه‌ها را بگیرید و درنتیجه همیشه آبمیوه‌های طبیعی آماده داشته باشید. آب میوه گیری بوش در دو نوع چهار کاره و تک کاره در دسترس است و یکی از بهترین آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. اگرچه قیمت آبمیوه گیری بوش نسبت به سایر آبمیوه‌گیری‌ها بالاتر است اما ازنظر کیفیت و کارایی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

 

  1. مخلوط‌کن

اگرچه مخلوط‌کن در گذشته صرفا برای آماده کردن نوشیدنی‌ها مورداستفاده قرار می‌گرفت اما امروزه این دستگاه، به دستگاهی کاربردی و همه‌کاره تبدیل شده است. اگرچه مخلوط‌کن همچنان برای آماده کردن اسموتی بسیار مفید است اما می‌توان از آن برای تهیه سس، بستنی و حتی خمیر نان نیز استفاده کرد. بنابراین، مخلوط‌کن یکی از وسایل برقی است که هر آشپزخانه‌ای باید آن را داشته باشد.

۸+۱ وسیله برقی کوچک که هر آشپزخانه باید داشته باشد

  1. گریل برقی

اگرچه استفاده از باربیکیوهای خانگی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد اما سوخت موردنیاز آن‌ها و ذرات معلقی که تولید می‌کنند ممکن است برای استفاده در فضای بالکن یا حیاط خانه مناسب نباشند. در عوض، گریل برقی می‌تواند دستگاه مناسب‌تری برای آماده کردن غذاهای کبابی در خانه باشد. چه به سبزیجات کبابی علاقه‌مند باشید و چه انواع کباب‌ها، می‌توانید به این منظور دستگاه گریل برقی را تهیه کنید و با آن این غذاهای موردعلاقه خود را درست کنید.

 

  1. غذاساز

غذاساز برای انواع خاصی از غذاها و برای برخی روش‌های آماده کردن غذا ازجمله خرد کردن و برش دادن مواد غذایی بسیار ضروری است. همچنین، اگر می‌خواهید مواد غذایی را به‌خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و برای مثال، پوره، شیرینی یا سس درست کنید، استفاده از غذاساز می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک بسیار زیادی کند.

 

  1. خوراک‌پز چندکاره

خوراک‌پزهای چندکاره وسایل برقی تقریبا کوچکی هستند که برای آماده کردن خورش‌ها، سوپ‌ها و برخی دیگر از غذاها بسیار فوق‌العاده‌اند. همچنین می‌توانید از این دستگاه برای تهیه برنج استفاده کنید. برخی سرآشپزهای شجاع، حتی از این دستگاه برای آماده کردن استیک و مرغ کامل استفاده کرده‌اند.

 

  1. قهوه‌ساز

اگر به قهوه علاقه زیادی دارید و ترجیح می‌دهید در خانه برای خودتان قهوه تهیه کنید، قهوه‌ساز دستگاه بسیار مناسبی برای آشپزخانه شماست. بااین‌حال، ازآنجایی‌که مدل‌های مختلفی قهوه ساز در فروشگاه‌ها وجود دارد ممکن است وسوسه شوید که ارزان‌ترین قهوه‌ساز را انتخاب کنید اما مهم است که قبل از انتخاب و خرید قهوه‌ساز، کیفیت و کارایی دستگاه را نیز مدنظر قرار دهید و تنها بر روی قیمت تاکید نداشته باشید. در این صورت، می‌توانید دستگاه قهوه سازی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما طراحی شده است.

۸+۱ وسیله برقی کوچک که هر آشپزخانه باید داشته باشد

  1. چای‌ساز

اگر به چای بیشتر از قهوه علاقه دارید و برای رفع خواب‌آلودگی و خستگی، به نوشیدن چای علاقه زیادی دارید، لازم است بدانید دستگاه چای‌ساز برای شما طراحی شده است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی چای تازه‌دم آماده کنید و حتی همیشه در خانه چای آماده داشته باشید. اگر به دنبال خرید چای‌ساز باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، چای ساز پارس خزر مدل چای نوش یا شیشه ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این چای‌ساز را می‌توانید در انواع و رنگ‌های مختلف ازجمله رنگی مشکی از طریق خرید اینترنتی تهیه کنید.

 

  1. گوشت‌کوب برقی

این دستگاه برای مخلوط کردن غذاهای مایع سنگین بسیار مناسب است و می‌تواند بدون به‌هم‌ریختگی این غذاها را کاملا مخلوط کند. همچنین، می‌توانید از این دستگاه در هر ظرفی استفاده کنید. برای مثال، اگر سوپ درست می‌کنید و می‌خواهید سوپتان کمی غلیظ‌تر شود می‌توانید پس از شروع پختن آن در دستگاه خوراک‌پز همه‌کاره، مواد بیشتری به آن اضافه کنید و سپس سوپ را با استفاده از گوشت‌کوب برقی هم بزنید. همچنین همانطور که از نام این دستگاه مشخص است می‌توانید از آن برای کوبیدن گوشت استفاده کنید.

 

  1. آون توستر

نان تست یکی از نان‌هایی است که خانواده‌ها از آن استفاده زیادی دارند. اگرچه می‌توانید برای برشته کردن نان تست خود، یک توستر ساده تهیه کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای این کار، آون توستر را انتخاب کنید. آون توستر می‌تواند برای آماده کردن کیک، سرخ کردن و پختن غذاها نیز مورداستفاده قرار بگیرد و بنابراین، نسبت به توستر ساده بسیار کاربردی‌تر است. همچنین در این مقاله می‌توانید 21 دستور پخت با استفاده از آون توستر را مشاهده کنید.

 

درنهایت، خوشبختانه تولیدکنندگان لوازم‌خانگی هر چند سال، لوازم برقی جدیدی را تولید می‌کنند که استفاده از آن‌ها می‌تواند آشپزی را برای شما بسیار آسان‌تر کند. این وسایل برقی کوچک می‌توانند باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما شوند و همچنین، موجب شوند که تمرکز خود را به بخش‌هایی اساسی‌تر از آشپزی معطوف کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: