کد خبر: ۳۷۰۱۸۱
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
0
شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به دنبال پیش‌بینی طوفان نوریستر حدود ۴۹۰۰ پرواز را در روز‌های جمعه و شنبه لغو کرده‌اند.
لغو ۵۰۰۰ پرواز در آمریکا قبل‌از طوفان زمستانی
شرکت‌های هواپیمایی آمریکا در روز جمعه هزاران پرواز خود را در پایان هفته با پیش‌بینی یک طوفان زمستانی لغو کردند. پیش‌بینی می‌شود این طوفان باد‌هایی با سرعت بالا و برف سنگین در سرتاسر ایالت‌های شمال شرق تا جنوب شرق آمریکا بدنبال داشته باشد.

هواشناسی ملی آمریکا اعلام کرده طوفان نوریستر کولاک خطرناکی به‌دنبال خواهد داشت و مسافرت را تقریباً غیرممکن می‌کند. حدود ۴۹۰۰ پرواز در آمریکا در روز‌های جمعه و شنبه لغو شده‌اند.

شرکت هواپیمایی دلتا اعلام کرد فعالیت خود در فرودگاه‌های لاگاردیا و جان‌اف‌کندی در نیویورک، فرودگاه نیووارک لیبرتی در نیوجرسی و فرودگاه لوگان در بوستون را از شنبه تا یکشنبه صبح تعطیل می‌کند.

این هواپیمایی که مقر آن در آتلانتا قرار دارد ۱۲۹۰ پرواز را از جمعه تا یکشنبه لغو کرده‌است. مسافران این پرواز‌ها می‌توانند پرواز‌های دیگری را بدون پرداخت هزینه اضافی برنامه‌ریزی کنند. این هواپیمایی اعلام کرد با توجه به شرایط جوی، پرواز‌ها را از بعدازظهر یکشنبه از سر خواهد گرفت.

شرکت هواپیمایی امریکن هم حدود ۱۱۶۰ پرواز خود را مخصوصاً در فرودگاه لوگان لغو کرده‌است.

شرکت هواپیمایی جت‌بلو مستقر در نیویورک حدود ۵۰۰ پرواز خود را تا روز یکشنبه که شامل نیمی از پرواز‌های روز شنبه آن می‌شود لغو کرده‌است.

شرکت هواپیمایی یونایتد ۲۱ درصد از پرواز‌های روز شنبه خود را متوقف کرده‌است.

این طوفان بر مشکلات صنعت هوانوردی که تلاش می‌کند از بحران کرونای اومیکرون بیرون بیاید افزوده‌است. افزایش تعداد مبتلایان به این نوع جدید از کرونا در میان کارکنان هوانوردی، این صنعت را با کمبود نیروی کار مواجه کرده که باعث لغو پرواز‌ها شده‌است.

شرکت هواپیمایی ساوت وست در روز پنجشنبه اعلام کرد حدود ۵۰۰۰ نیروی کار آن که ۱۰ درصد کل آن‌ها را تشکیل می‌دهند، در ۳ هفته اول ژانویه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این هواپیمایی بیش‌از ۵۶۰۰ پرواز خود را در این ماه لغو کرده که ۵۰ میلیون دلار از درآمد آن کم کرده‌است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: