April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۱۹۱
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
0
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع دستی، حمایت بانک از فعالین صنایع دستی و گردشگری را موجب کمک به اشتغال پایدار مناطق کشور برشمرد.
حمایت بانک توسعه تعاون از فعالین صنایع دستی و گردشگری کمک به اشتغال پایدار مناطق است
به نقل از روابط عمومی بانک توسه تعاون، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع دستی اظهار داشت: این بانک با حضور در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، باعث ایجاد مشاغل جدید و رونق دهی به روستا‌ها شده و صنایع دستی نیز می‌تواند از این جریان رونق اقتصادی، بهره مناسبی ببرد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون در سال جاری، در انعقاد تفاهم با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شبکه بانکی پیشرو بوده است و در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۷۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان وزارتخانه تعلق می‌گیرد.
مسکنی بخش‌های صنایع دستی و گردشگری را از جمله بخش‌های جذاب اقتصاد یاد کرد و گفت: تشکل‌های متنوعی در این دو بخش مشغول فعالیت هستند و تعاونی‌ها نیز در این دو صنعت حضور دارند و کمک به گسترش الگوی تعاونی در این صنایع، از اهداف معاونت به شمار می‌رود.
مسکنی خاطر نشان کرد: صنایع دستی بخشی از هویت و اصالت مناطق جغرافیایی کشور محسوب می‌شوند و کمک به حفظ هنر‌های بومی مناطق می‌تواند در کنار جاذبه‌های گردشگری پایه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق تلقی گردد.
در این دیدار که با همراهی البرز محمدی مدیر کل دفتر تعاونی‌های تولیدی انجام شد، شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز اهداف و برنامه‌های حضور بانک توسعه تعاون را در این نمایشگاه اعلام نمود.
مسکنی در ادامه با حضور در چند غرفه صنایع دستی در خصوص ابعاد مختلف فعالیت آنان به گفتگو نشست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: