April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۱۹۵
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
0
مدیرعامل بانک پست بانک ایران از ابلاغ نحوه اعطای تسهیلات خرد بدون نیاز به ضامن به مشمولانی که واریز حقوقشان نزد پست بانک ایران صورت می‌پذیرد، در تمامی شعب این بانک خبر داد.
بهزاد شیری
به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر شیری ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به نامه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسهیل پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن اظهار داشت: اعطای تسهیلات به مشمولان طرح مذکور بر اساس اعتبارسنجی مشتری در قالب کارت اعتباری مرابحه به شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی دولتی شامل (وزارتخانه ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و...) و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که واریز حقوقشان نزد پست بانک ایران صورت می‌پذیرد، در بستر این بانک اجرایی شده است.

شیری افزود: مشمولان اشاره شده باید دارای رتبه اعتباری A، B و یا C براساس استعلام سامانه اعتبارسنجی باشند که این تسهیلات در خصوص شاغلین دستگاه‌های اجرایی دولتی شامل؛ وزارتخانه ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و نهاد‌های عمومی غیر دولتی، بازنشستگان و مستمری بگیران و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی از ٥٠ تا ١٠٠ میلیون تومان بدون ضامن، با نامه کسر از حقوق تعیین شده است.

مدیرعامل بانک تصریح کرد: امکان دریافت تسهیلات با شرایط یاد شده برای سایر شرکت‌های بخش خصوصی دارای رتبه اعتباری c نیز با اخذ یک ضامن معتبر فراهم شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: