امروزه پرواز با هواپیما یکی از رایج ترین نوع مسافرت است. در این بین خرید پرواز داخلی یکی از دغدغه های اصلی مسافران محسوب می‌شود، زیرا رقابت بالاست و گاهی بلیط مسیرهای داخلی پرترافیک همچون بلیط تهران مشهد، بلیط تهران اصفهان ، بلیط تهران شیراز و ... را باید با قیمت بالاتری تهیه کنید.

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را درباره این مسیرها با شما به اشتراک بگذاریم. سپس فلای تودی را به عنوان یکی از بهترین سایت‌ها جهت خرید بلیط هواپیما معرفی کنیم و به مزایای خرید بلیط هواپیما از این سایت بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

از مسیرهای هوایی پرترافیک بیشتر بدانید

مسیر هوایی (air route) به مسیری گفته می‌شود که هواپیما از مبدا تا مقصدی مشخص می‌پیماید. برخی مسیرهای هوایی ترافیک بیشتری نسبت به مسیرهای دیگر دارند و معمولا شرکت های هواپیمایی نسبت به چارتر کردن پرواز در این مسیرها اقدام می‌کنند.

پرواز چارتر به پروازی گفته می‌شود که تمام یا برخی از صندلی های هواپیما به شرکت یا شخص اجاره داده می‌شود و در واقع همان شرکت یا شخص مسئول فروش بلیط هواپیما است. پروازهای چارتر هزینه کمتری نسبت به پروازهای سیستمی دارند و مسافران به هیچ وجه نمی‌توانند زمان یا تاریخ را تغییر دهند. در نتیجه گاهی مسیرهای داخلی با وجود این پروازها شلوغ‌تر می‌شوند و ممکن است قیمت بلیط بسیار بالاتر برود.

در ادامه پرترافیک ترین پروازهای داخلی را به شما معرفی می‌کنیم.

مسیرهای هوایی پرترافیک داخلی

معمولا پرترافیک ترین مسیرهای هوایی ایران از مبدا تهران هستند. تهران با داشتن دو فرودگاه بین المللی نقش مهمی در صنعت هوانوردی کشور دارد. فرودگاه بین المللی امام خمینی برای پروازهای بین المللی خارجی و فرودگاه مهرآباد بیشتر برای پروازهای داخلی به علاوه مقاصد زیارتی مثل نجف، کربلا، مکه و .. است. در بین تمام مسیرها، مسیر پرواز تهران به مشهد، تهران به اصفهان، مسیر پرواز تهران شیراز و پرواز تهران بندرعباس ترافیک هوایی بیشتری دارند.

از این رو اگر شما مثلا قصد خرید بلیط تهران مشهد را دارید، می‌توانید وارد سایت فلای تودی شوید و آن را با قیمت نسبتا کمتری از سایت های دیگر خریداری کنید.

محبوب ترین و پر تقاضا ترین ایرلاین های داخلی

از محبوب ترین ایرلاین های داخلی می‌توان به هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آتا، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی قشم ایر و هواپیمایی آسمان اشاره کرد. هرچه کیفیت خدمات ایرلاین بالاتر برود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

پر ترافیک ترین مسیرهای پروازی داخلی با ارزان ترین قیمت

خرید بلیط هواپیمای داخلی از فلای تودی

همانطور که عنوان کردیم، یکی از مهمترین دغدغه مسافرانی که قصد خرید پروازهای داخلی را دارند، قیمت مناسب بلیط است. این افراد می‌خواهند با صرفه جویی در هزینه بلیط هواپیما، زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش دهند.

عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کند تا بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید و سفر خود را مقرون به‌صرفه و سودآور نگه دارید. مثلا اگر در زمان اوج بازدید از یک شهر اقدام به خرید بلیط کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس، فرست کلاس) که بلیط پرواز اکونومی ارزانترین آن است و توجه به ایرلاین از دیگر عوامل مهم در گرفتن بلیط هواپیمای ارزان است.

 

مزایای خرید بلیط پرواز داخلی فلای تودی

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی مزایای زیادی دارد، زیرا مجبور نیستید به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی مراجعه کنید یا ساعت ها در اینترنت به دنبال بلیط ارزان باشید. در فلای تودی شرایطی فراهم شده است که شما با یک سرچ ساده بتوانید به اطلاعات لازم و گزینه های مختلفی مثل تاریخ پرواز، مقصد، فرودگاه مبدا، طول پرواز و ... دسترسی داشته باشید. همچنین امکان این وجود دارد که اطلاعات تمامی ایرلاین‌های داخلی در اختیار شما باشند.

پر ترافیک ترین مسیرهای پروازی داخلی با ارزان ترین قیمت

بنابراین با خیال راحت می‌توانید برای خرید پرواز داخلی ارزان اقدام کنید. همچنین در زمان شما صرفه جویی می‌شود، یعنی به جای جستجو در چندین سایت و ایرلاین، همه اطلاعات در قالب یک سایت برای شما دسته‌بندی شده‌اند. بنابراین شما برای خرید بلیط تبریز تهران، تهران شیراز و دیگر پروازهای داخلی نیازی به جستجوی زیاد ندارید.

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط هواپیما فلای تودی، وجود پنل اختصاصی برای مشتریان است. این پنل به شما اجازه می‌دهد تا مواردی مثل تاریخچه بلیط های خریداری شده خود را مشاهده کنید و به پیگیری پروازهای جدید بپردازید. در ضمن با شارژ کردن حساب کاربری این امکان وجود دارد که خریدهای خود را با سرعت بیشتر و راحت‌تر انجام دهید.

چنانچه به هر دلیلی تصمیم داشتید پرواز خود را کنسل کنید، این کار بسیار ساده است. شما می‌توانید در سایت فلای تودی درخواست خود را ثبت کنید تا بلیط هواپیمای شما کنسل شود. هزینه استرداد بلیط سریعا به شما بازگردانده می‌شود.

در هنگام خرید پرواز داخلی، علاوه بر ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما، موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد. در واقع این موضوع پشتیبانی 24 ساعته است که در هر سایتی قابل دسترس نیست. اما در فلای تودی کارشناسان به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران هستند. یعنی شما می‌توانید برای اطلاع از رزرو بلیط یا نحوه استرداد آن، هر ساعتی با مشاوران فلای تودی تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره 02142405000 تماس بگیرید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: