کد خبر: ۳۷۰۲۱۵
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
0
در همین حال، نماینده رسمی شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان به اسپوتنیک گفت که باکو درخواستی از آنکارا برای تأمین گاز بیشتر در بحبوحه مشکلات فنی صادرات از ایران دریافت کرده است.
باکو کمبود گاز ترکیه را جبران کرد
رئیس‌جمهور ترکیه گفته است: ترکیه با وجود اختلالات اخیر در واردات گاز از ایران، به دلیل همکاری آذربایجان مشکلی در تامین گاز خود ندارد.

اوایل ماه جاری، ایران، یکی از تأمین کنندگان عمده گاز ترکیه، صادرات گاز خود را به ترکیه به مدت ۱۰ روز به دلیل مشکل فنی متوقف کرد. بعد‌ها ایران از سرگیری صادرات گاز به ترکیه خبر داد، اما دولت ترکیه این اظهارات را تکذیب کرد و هیات ویژه‌ای را برای حل این وضعیت به ایران اعزام کرد.

در همین حال، نماینده رسمی شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان به اسپوتنیک گفت که باکو درخواستی از آنکارا برای تأمین گاز بیشتر در بحبوحه مشکلات فنی صادرات از ایران دریافت کرده است. او گفت که آذربایجان با افزایش عرضه گاز به ترکیه موافقت کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: