کد خبر: ۳۷۰۲۳۷
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
0
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به طرح عدم انتصاب افراد دارای دو تابعیت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رسیدگی به طرح عدم انتصاب افراد دو تابعیتی در کمیسیون اجتماعی
سیدکریم حسینی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز دو طرح رسیدگی شد که طرح اول در رابطه با سن بازنشستگی و مدارک تخصصی یا غیر تخصصی بود که تغییر یک کلمه به کلمه «یا» مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این طرح به تصویب نرسید.

وی افزود: طرح دوم در رابطه با عدم انتصاب مسئولین و افرادی که دو تابعیتی هستند بود که کارشناسان نظرات خود را درباره این طرح ارائه کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به دلیل اینکه طرح عدم انتصاب افراد با یکی از طرح‌های دیگر کمسیون تشابه داشت، قرار شد در یک جلسه با هم بررسی شوند و به این دلیل رسیدگی به این طرح به صورت مراعا به جلسه بعد موکول شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: