April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۳۲۲
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰
0
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با اجاره کردن خودرو‌های های مدل بالا و پوشش لباس زنانه از مردان زورگیری می‌کرد، خبر داد.
زورگیری با پوشش زنانه
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: با شکایت شهروندی مبنی بر زورگیری راننده خانم یک دستگاه خودروی مدل بالا، مشخص شد که راننده خودرو که مرد جوانی است با پوشش زنانه تردد و پس از طرح دوستی با مال باخته وی را فریب و سپس زورگیری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و مشخص شد که خودرو کرایه‌ای بوده و به طور مستمر در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است، ادامه داد: در چند عملیات پلیسی متصرفان خودرو شناسایی و در نهایت مرد جوان زورگیر شناسایی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاهش بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تردد با خودروی مدل بالا، سوژه‌ها را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مال باختگان زورگیری می‌کرده است افزود: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مال باختگان و پی جویی‌های انتظامی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: