کد خبر: ۳۷۰۳۶۸
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
0
یک روانشناس گفت: بعضی از افراد با موسیقی نا متعارف می‌خواهند ابراز خشونت داشته باشند و حس ناخوشایند خود را غیر مستقیم ابراز کنند.
کمبود دلیل علاقه افراد به موسیقی نامتعارف
یک روانشناس گفت: دلیل علاقه به موسیقی نامتعارف گاهی به دلیل سرخوردگی است، زمانی که ناکامی از وضع موجود، پایمال شدن حقوق و وضعیت بهتر دیگران برای فردی اتفاق می‌افتد و به هدفی که می‌خواهد نمی‌رسد، اولین واکنش او رفتار پرخاشگرانه و حس سرخوردگی است.

لجبازی علت هنجار شکنی

به گفته ابراهیمی مقدم هنجار شکنی بعضی از مواقع در افرادی که رفتار ضد اجتماعی دارند بیشتر دیده می‌شود به همین دلیل یه موسیقی گوش می‌دهند که ناسزا در آن بیشتر است و فرد به نوعی با لجبازی، هنجار‌های خانواده و جامعه را به چالش می‌کشد.

گاهی جوانان می‌خواهند متمایز باشند

او گفت: جوانان گاهی می‌خواهند که خود را متمایز نشان دهند و رفتاری را بروز می‌دهد که مورد توجه قرار گیرد و ساده‌ترین راه گوش دادن به آهنگ‌های نا متناسب با عرف جامعه است. برخی هم می‌خواهند مرموز باشند و تمایلات ناخودآگاه، ناکامی‌ها، کمبود‌ها و عقده‌ها در این زمینه تاثیر دارد و هر کسی با توجه به روحیات درونی به آهنگ‌ها علاقه پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: