April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۴۳۷
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
0
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۶ ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی کرد.
جزئیات حادثه حمله فرد مسلح به مقر نظامی سراوان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۶ ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی کرد که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه به هلاکت رسید.

سردار احمد طاهری بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد، پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه شهرستان سراوان در اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان علیرغم چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیر اندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند. همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز ظهر امروز اعلام کرد؛ فردی مسلح که قصد تعرض مسلحانه به ‏ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه شهرستانی سراوان را داشت که با عکس العمل به موقع نقشه وی خنثی شد. ‏

دراین درگیری فرد مسلح به هلاکت رسیده ویکی از شهروندان مجروح شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: