کد خبر: ۳۷۰۴۸۶
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، اذعان داشت: فضا‌های علمی، آموزشی، ورزشی و هنری برای کشف استعداد و بروز خلاقیت‌ها برای تمامی کارکنان تجارت‌نو در هر سطحی وجود دارد که این امر محیط شرکت را محیطی صمیمی، شاداب و فراتر از یک شرکت بیمه‌ای برای کارکنان تبدیل کرده است.
شرکت بیمه تجارت‌نو، سکوی پرش کارکنان تلاش‌گر است
"سیدمحمد میرمحمدی" بیان داشت بیمه تجارت‌نو دارای نیرو‌های متخصص، مجرب و علاقمند با مدارک عالی از دانشگاه‌های معتبر کشور است که در همایش‌های علمی و تولید مقالات در حوزه بیمه و تحول دیجیتال، هر ساله رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.

وی گفت: کارکنان و مدیرانی که با این شرکت قطع همکاری کرده‌اند، بیشتر در راستای ارتقا موقعیت و جایگاه‌های بالاتر از جمله عضویت هیات مدیره یا مدیریت ارشد در شرکت‌های همکار، بوده است.

به گفته معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، برخی از افراد هم که بعد از قطع همکاری با این شرکت، نتوانستند جایگاهی در بین شرکت‌ها کسب کنند یا تقاضای بازنشستگی کرده‌اند و یا به دلایلی در صنعت بیمه جذب نشده‌اند.

وی، بیان داشت: شرکت بیمه تجارت‌نو، سکوی پرش کارکنان تلاشگری بوده که دلسوزانه از آن بهره گرفته و درکشف استعداد خود از پتانسیل‌هایی که این شرکت در اختیار آن‌ها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده‌اند و چه نقشی بهتر از مشارکت جویی و تعالی بخشی است؟
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: