کد خبر: ۳۷۰۵۸۴
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۳
0
دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: تمامی ساخت‌وساز‌ها و واگذاری‌هایی که در حریم ۶۰ متری دریا قرار دارد، در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه ریاست قوه قضاییه بررسی و در صورت تصرف، تخریب می‌شوند.
حراست از سواحل قشم با دستور دادستان
 امید مهدوی مجد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در قشم با بیان‌اینکه این اقدام در راستای آزادسازی مناطق ساحلی تصرف‌شده تا مرز قانونی (حداقل ۶۰ متر از ساحل) و جلوگیری از استحصال دریا و دسترسی عموم به سواحل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه واگذاری‌های قبلی بررسی خواهند شد، اضافه‌کرد: کلیه موانع دسترسی به ساحل، بدون استثنا با رعایت حریم قانونی از سواحل برطرف شده و از هرگونه ساخت‌وساز جدید در حریم دریا جلوگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها را موظف به همکاری در راستای اجرای این دستور دانست و گفت: با مدیرانی که از دستور یاد شده سرپیچی کنند، در راستای نحوه دستورالعمل ترک فعل مدیران و مسئولین مربوط وفق مقررات برخورد خواهد شد.

جزیره قشم بزرگترین جزیره غیرمستقل دنیاست که ساحل بیشمار آن هراز چند گاهی طعمه ساحل‌خواران و دریاخواران می‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: