April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۶۵۳
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
0
مدیرعامل بانک تجارت در ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه با مدیران این شرکت‌ها دیدار و گفتگو کرد.
بانک تجارت
به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی مسیر تولید محصولات ایرانی با مدیران عامل فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه از مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان دیدار و از محل فعالیت آنان بازدید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در این بازدید‌ها با اشاره به تجارب و توانمندی‌های بانک تجارت در همکاری با بخش‌های مختلف اقتصاد در بیش از چهار دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور عنوان کرد: استان خوزستان سرشار از منابع ارزشمند طبیعی بوده و از ظرفیت‌های عظیم و متنوع صنعتی و کشاورزی برخوردار است و توسعه هرچه بیشتر این استان مستقیما در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود.

دکتر اخلاقی با بیان اینکه بانک تجارت کمک به اشتغال و پیشرفت استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های استانی خود قرار داده است افزود: بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تخصص و توان بسیاری را در حوزه خدمات اعتباری از جمله گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه دارد که می‌تواند کارگشا و یاری‌رسان شرکت‌ها و صنایع گوناگون استان در پیشبرد اهداف آتی باشد.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین به جایگاه و امکانات این بانک در عرصه بانکداری بین‌الملل و خدمات ارزی اشاره و اظهار کرد: بانک تجارت با شعب و واحد‌های بانکی خود در نقاط مختلف جهان امکانات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده و این خدمات می‌تواند متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر اخلاقی همچنین بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان شرکت‌های مشتری بانک تاکید و از آمادگی بانک تجارت برای ارائه خدمات نوین بانکی و تسهیلاتی به آنان خبر داد.

بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و آتیه خاورمیانه و گفتگو با مدیران این شرکت‌ها و همچنین دیدار با یدالله پروانه‌زاده از سرمایه‌گذاران استان خوزستان از برنامه‌های مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در سفر به این استان بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: