کد خبر: ۳۷۰۷۴۱
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
0
سیلوانوف مسئول بانک مرکزی جمهوری فدراتیو روسیه در نامه‌ای به نخست‌وزیر روسیه پیشنهاد کرده است بانک‌ها مجوز ارائه خدمات برای معامله ارز‌های دیجیتال را دریافت کنند و همچنین قوانینی جهت صدور مجوز برای دیگر کسب‌وکار‌ها در نظر گرفته شود.
فروش ارز دیجیتال در بانک‌ها
با وجود تلاش بانک مرکزی روسیه برای ممنوع‌کردن ارز‌های دیجیتال، آنتون سیلوانوف، وزیر اقتصاد روسیه، عنوان کرده است که بانک‌ها باید بتوانند ارز دیجیتال بفروشند. سیلوانوف در نامه‌ای به نخست‌وزیر روسیه پیشنهاد کرده است بانک‌ها مجوز ارائه خدمات برای معامله ارز‌های دیجیتال را دریافت کنند و همچنین قوانینی جهت صدور مجوز برای دیگر کسب‌وکار‌ها در نظر گرفته شود. سیلوانوف گفته است شرکت‌هایی که موفق به دریافت مجوز نمی‌شوند، اجازه نخواهند داشت که در این کشور خدمات مرتبط با ارز‌های دیجیتال ارائه دهند.

او افزود در حال حاضر روس‌ها حدود ۲ تریلیون روبل، معادل ۲۶ میلیارد دلار، ارز دیجیتال دارند و بانک مرکزی و سازمان مبارزه با پول‌شویی روسیه باید به‌وسیله سیستم ردیابی تراکنش‌ها به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: