April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۷۷۸
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
0
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده و گازرسانی به بخش خانگی و تجاری نسبت به روز گذشته ۲۸ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.
افزایش ۲۸ میلیون مترمکعبی مصرف گاز بخش خانگی
محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وضعیت مصرف گاز در کشور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته (۱۵ بهمن‌ماه) ۷۵۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده و گازرسانی به بخش خانگی و تجاری نسبت به روز گذشته ۲۸ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: مصرف گاز طبیعی در ۲۴ ساعت گذشته در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۵۷۳ میلیون مترمکعب، صنایع عمده ۹۴ میلیون مترمکعب و نیروگاه‌ها نیز ۸۸ میلیون مترمکعب بوده است.

جولایی گفت: مقدار گاز مصرفی بخش خانگی نسبت به زمان مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافته است. گاز تخصیص‌داده‌شده به نیروگاه‌ها نیز نسبت به زمان مشابه سال ۱۳۹۹ کاهش ۴۱ درصدی و گازرسانی به صنایع عمده کاهش ۱۳ درصدی داشته است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران افزود: استان‌های مازندران، گیلان و قزوین پرمصرف‌ترین استان‌های کشور و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان همچنان کم‌مصرف‌ترین‌ها هستند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: