April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۸۳۶
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
0
شرکت اپل قصد دارد فناوری تشخیص چهره را به مک بوک‌های خود اضافه کند.
قابلیت Face ID به مک بوک‌های اپل اضافه می‌شود
به گفته مک گورمن، اپل سال گذشته تصمیم گرفت تا قابلیت تشخیص چهره را به مک بوک‌های خود اضافه کرده و از آن پشتیبانی کند.

به گزارش سایت ۹to۵mac، به تازگی محققان تکنولوژی آمریکا کد‌هایی را پیدا کردند که نشان می‌دهد شرکت اپل در حال آماده سازی کد macOS برای استفاده از فناوری Face ID است. فیس آی‌دی قابلیت تشخیص چهره در دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل است که به کاربران در مواقع ضروری کمک می‌کند.

گفته شده، این فناوری قبلا در کارت‌های iMac اصلی M ۱ وجود داشت. اما هنوز مشخص نشده که چه چیزی باعث شده اپل فیس آی دی را در مک بوک‌های خود به طور رسمی راه اندازی نکند. مک گورمن می‌گوید: "در این مرحله، فناوری شناسایی چهره Face ID در نمایشگر‌های نازک مک بوک وجود ندارد؛ بنابراین اگر این فناوری روی مک بیاید، فکر می‌کنم ابتدا روی iMac یا مانیتور خارجی باشد. اپل قطعا روی این موضوع کار کرده، اما زمان نشان خواهد داد که آیا این قابلیت را راه اندازی می‌کنند یا خیر. "

قابلیت Face ID

همانطور که توسط فیلیپ اسپوسیتو از ۹ to ۵ Mac کشف شده، در حال حاضر، اپل در حال توسعه یک صفحه نمایش خارجی جدید با یک پردازنده داخلی است. افزون بر این غول فناوری آمریکا قرار است به زودی مک بوک iMac ۲۷ اینچی جدید خود را به بازار جهانی عرضه کند که به احتمال زیاد یک iMac Pro جدید است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: